Charlize Theron hà parlatu à l'apertura di u Cumminzioni Internaziunali di u SIDA

La bellezza premiata di u Oscar è u filantropu famoso Charlize Theron manegeghja micca solu di filmà, ma dinò di crià i zitelli adoptati, viaghjà in u mondu cun missions benedizoniali, affirmannu a so pusizioni civica attiva.

In u futuru impurtante nantu à e pantaloni, duveranu dui prughjetta sanu cù a so participazione: u dramma "L'Ultima Cara" è a film animata "Kubo". La Legenda di u Samurai. " In queste film, l'artista blonda sarà fatta da Javier Bardem è Matthew McConaughe, rispettivament.

Mentre chì l'assistenti di l'attrice sò preparati per i so cumpagni chì ci anu brillatu nantu à a catifa russa, a stilosa sudafricana hà vinutu à u so paese di Paese, in Durban, per intervene à a 21a. Cunferenza internaziunali nantu à u SIDA. A l'apertura di u foru, a Sra Theron urge à u publicu à prestà attenzione à u prublema di una di e maiori malatiene di u nostru tempore è fate tuttu u sforzu di trattà din l'epidemica terribili.

Leghje ancu

AIDS hè un problema sociale, micca solu una malatìa!

L'attrìzia cuminciò à u so discursione è dicia chì a malatia hè transmituta micca solu per u sessu, hè aggruttu da u sexismu, u racismu, a xenofobia è a miseria. Quandu a società muderna supreme questi prublemi, l'epidemica di una malatie funesta ùn venenu naturalmente à nove.

"Partemu d'ucechjaru u nostru capu in a sabbia è admiten chì u nostru mondu hè chinu di injustice. Avemu digià tuttu ciò chì avemu bisognu di l'epidemii HIV. Ma ùn facemu questu quì, perchè micca tutte a viva umana sò ugguali valuru per noi! Ci si deve esse cumpresi chì per u SIDS sò tutti ugguali, u virus ùn sanu micca quella discriminazione è mentri femu a donna sottu à l'omi, i pareglie tradiziunali sò più altre chì gays, i bianchi sò più basso chì i pugditi cù a pelle bianca, i pugliesi sò più basso à l'adulti ".