Aerei di Bosnie-Herzégovine

In u sudueste di l'Auropa, in a parti occidentali di a penisula di u Balcani hè u paese di montagna di Bosnia-Herzegovina . U 90% di a so area sò muntagne di altri alture, in più di a so situazione hè di 12,2 km² di l'area di u mare, perchè Bosnia-Herzégovine hà tutte e risorse per u turismu . Ogni annu cintunhi di migliori di turisti visitanu u paese.

Internaziunali

Ci sò quattru aeroporti di u paese, trè da quelli sò internaziunali. Cù l'aiutu, l'Bosnie-Herzégovine accetta l'aviò da i capitali di più di un centu paesi. In modu, l'arrivu di Mosca in Bosnie-Herzégovine hè realizatu per l'aeroportu di capitali.

1. Sarajevo. Prima di tuttu hè necessariu definisce di a direzzione di capitale - l' aéroportu di Sarajevo . Havi statu apartu quasi un seculu - in u 1930. Allora u campu d'aviazione pocu cumplessu solu i volu domesticu. L'aeroportu avia una longa volta, cunnessu cù u cunflittu militari. L'ariaportu accuminciau a riceve aria in 1996. In quellu annu u paese hà principiatu à attivà a sviluppà u mistieru turisticu è ci era assai persone chì vuleva visità. In u 2005 anu scandalizatu annantu à l'aeroportu, cum'è u guvernu prupone cambie in nomene in l'onore di Aliya Izetbegovic, u primu presidente di Bosnie. Ma u rappresentante High Representative s'uppunau, suggerennu chì ùn era micca per a pupulazione bosnia per capisce cusì, è cusì u risicu di cunflittu. U risultatu, u nomu di l'aeruportu hà cambiatu in ligna. In u 2015, ci hè necessariu di ricustruisce un spaziu di passaghju, chì era fattu. L'aeroportu hè situatu assai vicinu à a cità, solu 6 km da Sarajevo , per puderete ghjunghje à l'aeroportu è da ellu rapidamente è di prezzu.

2. Tuzla. U siconimu aeroportu internaziunale hè Tuzla , situatu vicinu à a stessa città in u livante di Bosnie. A peculiarità di l'aeroportu hè chì dichjarà l'avviziunale civile cummirciali da 06:00 a 20:00. A storia di l'aeroportu hè pocu cumuni in un portu civile di l'aire, perchè ùn hè tantu longa Tuzla era u più grande campu adupèritu militari in Iugoslavia. Dapoi u 1998, l'Adupiu Internaziunale hà diventatu civile, mentre chì a basa di l'aerobomba in Tuzla cuntinua a so opira.

3. Battaglia. U terzu internaziunale internaziunali hè Banja Luka . Hè u sicondu più grandi è situatu in u nordestu di u paese, 23 chilometri da a cità di Banja Luka . L'aeroportu hè ancu cunnisciutu com Makhovlyani, perchè ghjustinu hè u paese di u stessu nome.

L'ultime modernizazione di l'aeroportu hà fattu in u 2003, quandu a visita di u papa Jean Pàulu II. Ma ancu questu, si pare modellu mudernu è ùn ne ùn provoca disgrazia.

U campu di riserva di Mostar

Dui i quattru campi in Aiacciu , una di elle hè una sparitura - hè Mostar. Bastamente, pìglialu i peregrinu chì andonu in Medjugorje , chì hè famosa per l'avvene maravigliu chì succidia in a fine di u XXu seculu. In mesu Mostar accetta vols staggiunari stagni di Bari, Roma, Bergamo, Nàpuli, Milano è Beirut. I piani di u guvernu di Bosnie per espansione l'aeroportu è mudernizà i so servizii privati.