Aerei di Estonia

In Estonia, una cumunicazione aeree ininterrompata hè stata stabilitu da e duie regions in u so paese, è cù parechje capitali mundiale è e grande cità. Arcuni aeroporti in Estonia anu un passatu suvieticu, dopu avè l'abbandunà di a struttura di l'Unione, e custruzzioni amministrativi, piste, avere è e flotta di pruprietariu sò stati riunificati è ricustruiutu in cunfurmità cù i standards muderni.

Aanò internaziunali di Estonia

L'Estonia muderna hà serve à cinque aeroporti, trè da quali sò internaziunali. Cumu u paese hà accessu à u mari Balticu, u finlandese è u golfu di Riga , cumpresi l'isuli di Saarema è Hiiumaa, hè necessariu di avè i viti regulare cunnette l'isuli cù u cuntinente.

L'internaziunali internaziunali di Estonia cumplimenu cù tutti i normi per a accusazione è mantenimentu di viti longu. U Spagnolu Aiutu di Navigazione Aria hè tutta di u statutu è vigilava riguardamenti a segurità è a qualità di serviziu di passageru.

1. L' aéroport de Tallinn . U più grande aeroportuali in u paese hè u capitale di l'aeroportu di Tallinn - Iulemiste. Hè situatu à i limiti di a cità, solu 4 km di u centru di a cità. Per a prima volta hè stata aperta è posta in operazione in u 1936, da quellu tempu si sò stati urganizati assai ricostruzzioni, è in u 2009 hè stata completamente rinnuvata, dopu à quellu hè statu quellu di parechji aeroporti maiori in Europa. Dopu a rinfriszione finali, l'aeroportu avia datu l'status ufficiale di l'aeroportu internaziunale di Estonia, chjamatu dopu unu di i presidenti di u paese - Lennart Maria.

Nò parte pocu da Yulemiste hè u portu principali di u paese. L'ajruportu hà caratteristiche distinti:

  1. Hè dotaciata da una runway cun una lunghizza di 3500 m è una larghezza di 45 m, da u terminal principale ci sò 8 porte di passageru in pidamentu.
  2. L'Autonoma di Tallinn hà capaci di accede à l'avionu mediu di u grandi, cum'è a Boeing 737-300 / 500 è l'Airbus A320, è ancu grandi navi di tipu Boeing-747.
  3. In un annu l'aeroportu hè capaci di serve à circa 2 milioni di passageru.
  4. Un grandu passaghju di passaghju hè stata creata per l'Olympia di Mosca in u 1980, è da u 2007 à u 2008, a terminal hè stata ribuffata, chì furnia una capacità più grande è l'abilità di trattà à u flussu di i visitori à u paisanu chì vene à quì, dopu chì Estonia unisci à a UE.

Cù u aeroportu ulemiste hè un serviziu di trasportu publicu, perchè i buses 2 è 65 ponu assiste à l'imprese à u centru di a cità.

2. A Tartu Airport . Tartu hè a siconda cità più grande in Estonia. L'ariaportu di a cità hè stata fatta in u 1946 vicinu à u paese di Yulenurme, chì hè per quessa hè sempre offiziale di u nome di questu settimulamentu. Hè situatu à 9 km di u centru di Tartu.

Duranti un pezzu appressu dopu chì Estonia rinunziò da l'URSS in l'Aiacciu ùn avia micca voli regular, era cunsideratu un aeroportu internaziunali supplementu in Estonia. Dopu à u 2009, volute regulare di Flybe Nordic à Finlàndia sei volte à settimana da u so territoriu.

U novu terminal di passageru Yulenurme hè stata fatta in u 1981, è digià in u 2005 a terminal hè rimanighjatu è a durata di a runway aumentata da 1800 m.

No moi luntanu da l'aeroportu di Tartu hè l'Academia di Aviazione di l'Estu.

3. Pärnu Airport . L'ariaportu si trova in una distanza da u Pärnu, era custruitu in u 1939. Dopu l'accuglianza di l'Estonia in l'URSS, l'aviazione di Pärnu hè stata usata cum'è un campu di campi militari. Ma da l'estiu di u 1992, u novu furmatu u Ministeru di Difesa Estonianu hà dicisu di trasfirià l'aeroportu per i bisogni di l'aviation civile. Finu à u 1997, a ricustruzzione di a pistaway è i edificazioni amministrativi vinni fatta.

Oghje, l'ariaportu di Pärnu cumprità i dui volte regulari intra u paese è una cumunicazione internaziunale cù a Svezia, piglià è piglià volti à Stoccolma simana.

4. Kuressaare Airport . L'internaziunali di l'est de Kuressaare servi à i voli naziunale, hè situatu in l'isula di Saaremaa. A so apertura ufficiale hè in u 1945, da quellu tempu, a ricustruzzione era pianu graduali. U bastimentu prisentativu di u trasportu di passaghju hè statu apertu in u 1962. Oghje, Kuressaare pruduca rigularizzate rigulari chì cunnessanu l'isula cù a capitale di l'statu, è ancu in u tempu turisticu, riumma à l'isula d'Ruhnu.

5. Kärdla Airport . L'Ajutu di Kärdla hè situatu in a seconda isula estoniana di Hiiumaa, micca quandu da a cità di Kärdla cù u stessu nomu. Fu apertu in u 1963 è viaghja attivata à Tallinn , Tartu , Vormsi, Haapsalu , Kaunas, Murmansk è Riga . Dopu chì a Estonia accetta l'indipendenza, l'Airport Kärdla reduciu significativamenti a quantità di vols. Oghje questu staciò di l'aria opera senza avà è rigulari, piglià volti da Tallinn.