Mezi verbali di cumunicazione

Tutti i ghjorni avemu connosciutu cù a cumunità per mezu à l'altru verbal è non verbal di a cumunicazione.

Verbal means of communication include speech, as a source of information, communication with words, exchange information, as a way to influence the interlocutor. I carattreistichi di i mudelli verbali di a cumunicazione di un verbal significa chì u primu tipu hè transmittatu da a parola, è u veru nonverbalmente per mezu di mimetiziu è altri manere di spressione u statu emotiu di una persona.

Certi scientifichi crèdenu chì u verbalisticu hè qualchì suprareghjule à u nonverbal . Argumentanu chì l'attitudine di una persona à qualcosa si manifesta da l'espressioni di una persona, gesture, espressioni faciale.

Ma pò esse argunatu. Perchè i medii micca verbali sò più probabili di esse usatu in cumunicazione interpersonale è per esprissioni di l'emozioni, ma micca in u spaziu di cummerciale, induve l'aspettu impurtanti ùn hè micca ciò chì u vostru di capu hà dettu, ma l'aspettu di cuntenutu di ciò chì hè statu dichjaratu.

A cumunicazione intrapresa

In questu casu, a nuzione di furmazione verbalica di cumunicazione cummirciali vene in vigore, chì implica una quantità di certu frasi chì saranu assai utili in a nozione di un capimachja subordinata è vice versa.

In a cumunicazione cummirciali, a maiò parte di u tempu, u prucessu di audiò (40%) hè stallatu, hè inferitu à parlà (pocu più di 35%), espressioni scritta (9%), leghje (16%).

Cumplassi da questu, deve esse nutatu chì a ghjente ùn hà micca sapè à sente, è questu, à u mumentu, avessi in modu di cumunicazione in a vita cummerciale. Per quessa, criteri impurtanti per a caratteristiche verbi, cumpresa a cumunicazione cummirciali, sò ste règule impurtante: u parolle deve esse claramente, significante è, più impurtanti, cumprendi.

Questi règuli sò assai difficlii di seguità, perchè micca tutti i pirsoni sò sappiutu a formule claramente di ciò chì avemu bisognu, assai pensi stallanu, è ùn ci hè un pensamentu strutturali definitu. Questu hè un prublema speziale quandu una persona parla incomprensibile, l'altru hè distractatu o inattentamenti escoying. In questa situazione, puderebbe maravigliate solu nantu à cumu si pò cumprà l'altri.

Mezi verbal verbal di cumunicazione

Ùn ci anu micca bisognu cum'è inestimabili, impussibile di mette in rialità. No, à u cuntrariu, hè solu un pocu per amparà, perchè a vostra comunicación verbalava era corretta. Avemu una basa di a cumunicazione verbia, a cunniscenza è l'aiutu di quale avarà aiutu à avè studiatu di parlà belli:

  1. Ricurdativi chì avete bisognu di parlà proposti claramente formulati, cun un pensamentu basu evidentu, solu s'è vo serete bè cumpresu bè. Prima pensate chì cumu cusì sonarà, è puderà dì.
  2. Avete bisogna à esse intesu, è micca solu listessi, ma piglià attente à tutti l'infurmazioni chì venenu à voi à u massimu. Hè necessariu di sente l'interlocutore è ùn anu distractatu da ellu. Hè capacità autònuma pò esse cunsiderata a capacità di ripetiri sia intesu da l'interlocutore. Sarà esse un mutivu di dareddu chì ellu puderà ripetiri verbatim?
  3. Hè nutate chì a capacità di sèntelu hè direttamente ligata à cumprendre ciò chì hè statu dichjaratu. Perchè, se una persona dici cunfundante, site una qualità di travagliu intellettuale per pudè passà a storia sana à u so logicu finale, è ancu postu i so pinsamenti in sensu, aiutannulu u colorer. Senti hè giustu necessariu!
  4. Ricurdàtevi in ​​una zitiddina un offender "Speak at me, traduce nantu à sè stessu"? Hè divertitu, sicuru, ma pò esse postponé à a cumunicazione verbalia. Perchè avete bisognu di traduzà i pinsamenti di l'interlocutore in a direzzione chì avete bisognu. Hè per esse circate e cose pożittiva in i paroli di parlante è intenzioni pusitivi. Allora, a vostra cumunicazione serà piacevule per i dui i bandimenti.