Encaustic for Beginners

Oghje, nimu ùn hà sicuru d'esce quandu a tecnulugia inusual di cera bianca - l'encausticisme nascit. Ma postu chì quelli posti allughjate, hà cunnisciutu sempre in i tempi di l'oblition à ritornu à l'onda di pupularità. In vista di i pittura in natura, hè difficiule di crede chì, per creà tuttu questa bellezza, hà pigliatu tantau: un lìattu di ferru, di cera, è un clima creativo.

I tecnichi basi di cume i cera di cera nantu à u ferru, avemu da apre a l'accolta di a nostra classa maestru nantu à l'encaustic for beginners.

Accogliu per u travagliu:

  1. Prima di tuttu, preparanu i lápices di cera. Ùn hè bisognu chì sò stampati, u principale hè chì sò assai fugliati. I culori più chjucu ci sò in a vostra palette paleta, u più brillanti è più interessante chì i ritratti seranu. E i pigliemu nantu à u cartone satinare densu. Per i primi passi sò abbastanza da piglià a mità di a carta ufficiale o A5.
  2. Ùn pudemu micca fà senza un ferru - a più simplice, senza steambrale è e buchi nantu à a sola. Per i prudutti cumplessi, parechji furumi di sfarenti tamene pò esse dumandati, ma unu unu pocu serà bastatu per un iniziu.
  3. Prima di inizià u travagliu, hè bisognu à incunà una tavula cun una gruffa strata di ghjurnali o un altru carta per a prutezzione di cullen di cera fritta è di ferru in caldo.
  4. Scoremu un paisaghju cù a montagne, pianura è un lavu. E avemu cumincià à pigliàlulu da u puntu più altu - u celu blu. Per ellu, funnamu un lapisu di u blu nantu à a superficia di u ferru.
  5. Per un realisimu maiò, diluveremu u celu di u celu cù i nuvuli blanchevi.
  6. Pusendi u ferru nantu à u cartulare è smarendu a cera da u lume di u muvimentu di u vignetu.
  7. Piume mendelevule depicted with a pencil of gray, funnu à u spout of iron.
  8. Lasciate u ritrattu di a muntagna.
  9. Per l'altupianu di a muntagna avemu bisognu di un cartafoli marrone, chì si funnu in una di e fruntiere di u ferru.
  10. Dove l'altupianu, anu puru esse movimenti da parte à u latu.
  11. U prossimu siguenti in a stampa serà un prato. Per ellu, sicuru, usamu un lapisu verdu.
  12. Per alcuni transizzioni di u culore, pudete funhe à tempu à u liceu di tonalità sfarenti.
  13. Per a vegetazione longu à i banche di u reservoir, aghjunghjemu un lapis di colore satuvatu.
  14. Ci vogliu mette u cera up e down.
  15. Per issu chjappà un estanaghju è finisce u ritrattu cù l'arbe.
  16. Hè u tempu di scrive u détails. Per elli, ghjunghjeghja i lápices nantu à a bocca di u ferru è applià a cera cum'è scritte movimenti.
  17. Dopu piglià i detti, a nostra foto vi pare cusì:
  18. U passatu finali hè di pulitariu. Avemu da asciugamì u stazzu cun un pappagallou densu densa per dà un brillo. Comu pudete vede, ùn hè micca difficiule di creà pinturas da materie improvisu .