Giuseppe Zanotti

A marca Giuseppe Zanotti hè una marca famosa in a famiglia chì ha produttu calzature è calzanza italiana originali, robbi è accessori per più di 15 anni. Ogni nova cullizzioni di a marca cumpresi sempre interessanti trova, una voce interminazione di fantasia è novi scuperti.

Storia di a marca italiana

Quandu u cuncepimentu Giuseppe Zanotti hà decisu di cumincià u so stessu affari, in u 1995 hà creatu u scrittore Giuseppe Zanotti Design. L'impetu à a creazione di una marca originale era l'ambizioni rampant è di u designer, perchè vulia creà è crea pitture originali senza nisuna restrizioni. U scopu principali di u creatore era chì i so creazioni satisfete ogni donna è nella, regardless of preferences, age differences and activities. Ci hè vultatu ancu com'è possibili. À questu tempu, a so racolta di i scarpi di donna sò prisentati più di quaranta buttrega di marca, chì sò guasi tutti i mondu. Inoltre, per seguità tutti i tendenzi di u mercatu mudernu, a marca tradiziunale rapprisenta adequatu i so prudutti nantu à a World Wide Web. Connoisseurs di libertà, comodità, espressioni è, sicuru, a qualità anu a pussibilità di compra qualcosa adattata in a magazzina Giuseppe Zanotti.

Chì ghjè u sicretu di u grandu successu di a marca? In parechji maneri, hè cunsiste in u travagliu talentu di u maestru. Ogni catigurìa di ghjuvelli di donna Giuseppe Zanotti hè carattarizatu da una combinazione incalciosa è inespettativa di una varietà di textu, materiali è culori. Sti esperimenti straordinaria di cunglunienze mudelli contradictori è stili anu stati evaluati da migliori di e donne di moda in tutta u mondu.

Giuseppe Zanotti Primavera-Estiu 2013

In u 2013, Giuseppe Zanotti palesa a so nova reune di primavera è estiu di i scarpi. Organizza in u mistieru è classicu, a coletta di parechje mudelli sexy è aterevuli, inghjulius è originali, glamorous è in modu nicu. Calzature di Giuseppe Zanotti sò fatta sola da materiale d'alta qualità - suede, cuir, naplaka, nubuck ordinariu è idrofufu, lacatu è untuvatu. In quantu à a varietà di culore, a coletta hè creata in u mondu, blu, rossu, nìvuru, marrone, zucca, purpura, lampone è biancu. I tendenzi principali chì ponu vedutu in a nova coleta di a marca italiana sò u taccu, tacchi alti , fringe, catene, elementi metalliche, tela metalizada, diversi contorni complexi è assai più. Una nova e sorpresa di coletta di i scarpi sò un stile è u disignu, inspiratu da una natura salvaje, passioni è caliente. Per u designer, l'Africa s'hè addivintata un veru embodiment di colori brillanti, simbolista e energia infinita. Malgradu u fattu chì u cuntinente africanu ha parechje sfarenti sfumature, in a cullizzioni primavera è estiu di Giuseppe Zanotti sò questi u biancu, i culori bianchi è culuri negri. Borse, embragnati, renti è sandali di Giuseppe Zanotti si fate realità di l'opere d'arti, grazzi à a cultura africana, etnici-motivi è a musa cristiana di stu cuntinenti. U so propiu stile crea una cunghjilla di cuir, suede, texturi matte è vernici, è i parti di metallo in a dicurazione di i mudelli s'assumiganu rampanti chjamati. In quantu à i picciotti, sta stagione si sò più vividi, perchè sò stati addulurati cù i lampi, spicci, elementi metallichi è incantanti combinazione di sfumaturi. In a nova stagione, i scarabelli originali occupanu u locu di u balletulare femminile masticatu . In a staghjunali, i suchhi sò u più còmico è còmode, perchè ogni mudellu hè creatu solu da materieali naturale è tessili.