Palpitazioni di cori à u gravidenza

Quandu i medichi during pregnant scopri chì a donna hà un pulse rapidu chì supera a norma, parlà di u sviluppu di tachycardia. In cunnessione cù l'aumentu di a carica annantu à u sistema cardiovascular di una donna incinta, u pulsu hè prestu attornu è ponu arrivà à 85-95 beati per minuti, chì in principiu hè cunsideratu a norma per sta situazione. U terminu "palpitazioni di cori" in a gravidanza si usa si a freccia di u cardu supirava 100 beati per minu. Sicondu datu statìstichi, sta maladugia hè più prubabile di quelli chì anche anémie in anamnesis.

Cumu puderaghju ricanusci una takikardia per mè?

Prudutti di freti, forte chì vene durante a gravidanza, spessu si ponu sèntelu sinte. Allora prima, e donne note un ligame à u cunfortu in u pettu, chì pò esse accumpagnatu da mare, mancanza di u rispiru è di u malu. Inoltre, e pregnant femminili cumincianu à lamentà di l'aumentu di fatigue, chì in quessi casi hè osservatu ancu in brevi termini.

In certi casi, i palpitazioni di cori in i femini in preghjudizi sò accumpagnati da un debbitori, è ancu di annunzii di e indipindenza di u corpu. Cù un tipicu sinuali di takikardia, i sintomi sò più amichi è e donne in a situazione si chjama solu di debule in generale, sentimenti d'ansietà è marezzii.

Perchè ciò chì ci hè una palpitazioni in e pregnant women?

I ragioni per l'apparenza di una freccia coru aumentata durante a gravidanza sò assai. Hè una diversità di natura, è l'influenza di l'individuali ùn hè micca studiatu appena à a fine oghje. Malgradu questu, in a maiò parte di i casi, i medici cunghjocanu questa cundizione cù un mudellu in u fondu hormone. Inoltre, e seguenti malatii è e cundizioni cuntribuiscenu à un aumentu di u numiru di latinu:

Cumu hè a tachycardia tratta in pregnant women?

Prima di principià per trattà u latru di u core rapidu durante a gravidenza, parechji studii sò rializate, un riferimentu per stabilisce a causa di a malatia. À u listessu tempu, una attenzioni particulari hè pagatu à l'infurmazioni chì avè u principiu, cumu si sviluppau a malatia. Inoltre, durante tutta a gravidanza, u pesu di una donna hè monitoratu. L'obesità pò cuntribuisce à u sviluppu di tachycardia.

In u prucessu di trattamentu, a donna pregnant prima di tutti duverà abbandunà l'alimenti è e bevande chì aumentanu a freccia di u core: cafe, tabacco, alcool, etc.

Se si detecta una forma sinusica di tachycardia, dapoi droghe antiarrhythmic drugs prescribed. Hè presu solu per a presenza di u duttore è secondu i so ricetti.

Cumu si pò cumporte quandu ci hè suspicatu di tachycardia?

A ritrovia cardiaba elevata durante a gravidanza hè a norma. Stu fattu hè spiegatu da u fattu chì a carica annantu à l'organettu di a futura matri cresce assai. Dunque, quandu i primi signali si vede micca, ùn pò micca panic. Hè necessariu di cunsultà u duttore chì duverà esse studiatu è prescrive un esame supplementu: cardiogram, ultrasound. Se i risultati uttenuti indicanu una viulenza, u duttore prutege u trattamentu necessariu.

Quelli chì anu pregnant, chì sò predisposti à u sviluppu di tachycardia, i.e. anu una storia di fatturi aggravanti (overweight, predisposizione genetica), duranti u pezzu tutale di u fetu sò sottu monitoratu constantemente di u cardologu, u visitatu almenu una volta ogni 14 giorni. Se a cundizione s'agrende, a donna hè stata sira.