Vinu da prune cirasa in casa

I vini sò disposti micca solu da uva - da parechji frutte è di frutti, sò ancu uttene tragetti aromatizzati. Per esempiu, hè faciule fà un vinu di prugna cherry in casa, a so ricetta hè simplice.

U vinu prune bianca

Dientete cumu fà u vinu da u circhiu prugnosa gialla. I frutti riunendu à mezu à u mità di lugliu, fiori gialli brillanti è fiori sò adattati per vinu.

Ingredients:

Preparazione

Perchè u vinu in successu, i frutte è di frutti sò sceltu, sguassate rami, foglie e altri rini, frutti danniculate è spaghe, scaffendu a cuda, ma ùn si pò micca lavare categurichi, per ùn scenderà i microorganisimi necessarii da a peddi. U prune di cereixe preparatu hè aggressivu (i osi ùn sò micca stati intactu) è stazzate in un vetru. Emu addiscenu pasciuti, fremenu in l'acqua (almenu 35 gradi) è si ne vanu 2 ghjorni in un locu caldu. L'apparizione di scuma è bombe, nantu à a superficia hè un signu di l'iniziu di a fermentazione. Quandu si cunvinta (pudete stà un altru ghjornu), cuncisione urientà u zuccaru, trasmessu per a gasa. L'acqua di i pesti è ghjittati, è u zuccaru hè spressu in u mash. U quantità di zuccaru determinarà u tipu di vinu: u vinu pocu dulce hè più siccu. Demucimu u zuccaru, traspiegnu u liquidu, è avemu da scumpigghja in u buttigliu è custruiscenu un pappagallo di acqua: fighjà un pirtusore in a tapa, riparemu cun elle plasticine o gum una larga mangue flexible chì si trova in un cuntinuu cù l'acqua (un prugna o un pani). U riparemu è lasciate per un mesi è mezzo. U tempu di u maturu primariu di u vinu dipende da a temperatura è u cuntenutu iniziale di zuccaru di u prugnu. Quandu a fermentazioni hè annantu (u gasu ùn sia micca in a manghja), prus a stincia u vinu è di scorri à i cuntenenti più chjucchi. Densamente corku è trasfiriu à un locu fridescu sicuru postu per un altru mese è à mezu o dui. U vinu s'ammuranu è aghjunghje i furtizzi. Allora pò esse serve.

Da pocu apprizzamentu a stessa manera di u meli di u meli hè fattu di prugna cherry, in casa. Hè facilitu per fà u vinu nantu à u meli chì à l'industriale, è ci hè più prublema in questu bevi.

Vinu miele da prugna russa

Ingredients:

Preparazione

Particulate in u prugnu, fate in a buttiglia è prestu a prutella. Pour u levitu è ​​fassi l'acqua cale à 40 gradi. Mettendu è aspittendu un ghjornu (coperta a gasa è ligame cù u collu). Express the wort, squeeze the leftovers. Agghieri pour liquidu in l'buttiglia, aghjunghje l'oliu (a so cantità pò ancu esse più o menu menu - secondu u pruduttu finali). Pudemu nantu à u fucile acqua è aspittà 40 ghjorni. Succe chì a fermentazione ùn mancunu di questa ora, trasfiriu u vinu à una stanza induve a temperatura hè più bassu è aspittà d'altri parechji ghjorni. In seguitu, decantarì u vinu, appughjatu cun elli in un dispusitore di vetru è trasfiriu a un locu fittu durante 2-3 mesi. Dopu à quessa, u vinu da u prugnu hè prestu. U vinu pò esse ingegnu è chjusu fugliale, guardatu in una cantina.