L'onda di adopzioni in Hollywood: Sandra Bullock vole di diventà a mamma d'un altru babbu!

A famosa famosa attrice di Hollywood, Sandra Bullock, anche a so vita inestabile, in un certu tempu seventaru à diventà una mamma di sustegnu per dui maravigliosa negra.

L'annata di 52 anni hè di a categuria di celebriti chì sò in prumessione per fà u mondu più megliu è dà un zitellu orfanu solitu una casa càlida è una perspettiva di un futuru brillanti in una famiglia cumplicata. In u 2015, hà aduttatu u picciotteddu Laila, è hà aduttatu u so primu figliolu, un zitellu chjamatu Luis, cù u so ex-cuncorse Jesse James in u 2010.

In a premsa, i rumori sò apparsu chì una attrice di comiccia è stella di militanti, amata da parechji, sònnii di un altru babbu. Hè struitu chì sta accionu ùn hè micca imbruttatu da un core di a mamma è amante, ma ... un desideriu di rinfurzà i rilazioni incù l'amante, fotografu è mudellu chì travaglia Brian Randall.

U idilliu veru

Ancu u fattu chì e lingue maligni sò parlate ripetutu annantu à l'imminenti disintigrazzioni di sta unione di l'amatori, Sandra è Brian continuanu cumunicà. Inoltre, prumettanu di formalizà ufficialmenti a so rilazioni è si trovanu prestu pè u casamentu.

Sì, ci sò cunflitti trà l'amatori, ma ùn impediscenu un fotografu è un artista chì amanu l'altri.

Hè Brian chì hè impegata à a criazione di i figlioli adopti, Sandra, quandu hè stata obligata di abbandunà a casa per sparisce una altra movie.

Leghje ancu

A coppia volia diventà una famiglia vera cun parechje zitelli è cusì pinsata seriu di una altra adopzione.