Ciò chì cumu cuntene a proteina?

Doppu accunsenu appressu à ùn esse scantatu di u terminu "proteina", perchè significa uguali cum'è a nostra "proteina" abituale. Cusì, quantu hè u sbarcu di sta protezzione? Hè assai sèmplice - i prutini cullate in u nostru corpu, sottuvalu idrolisi, eventualmente diventendu aminidià. È l' aminidiatimi sò brique, da ellu chì u nostru corpu recrighjule i nostri propri proteins "umani". Sì prutìfichi di l'alimentariu, ùn avemu nunda à custruisce u nostru musculu "grattaciamenti" è per quessa chì ogni persone auturitariu si deve cunnisciutu quale cose cuntenenu a proteina.

Animal o verdura? O un pocu di u vegetarianismu

I corsi riccu in proteini pò esse animali è verdura. Parevi, chì diferenza faci ellu si i dui sò proteini? Ma a maiò parte di tutte e nostre corpu ci piace esattamente questi proteini, chì da a cumminzioni di aminòcidu sò più simili à i so "protezii umani" (ùn l'argumentanu micca à i gustu!). E quelli, sicondu una cunculteza inexplicable di circustanza, sò solu a prutea animali. In u risultatu, u percentuu rrecumatu d'animali è di e pezzi di a pianta hè 80:20. Bonu, cumu vire un vegetariano!

In alimentariu

Fighjure direttamente nantu à i prudutti di prutezione. Prima, hè carne. Hè megliu di digeriscenu, u percentualità di prutini - calori - grassu, più piacevuli à a carni (à menu chì avete alimentatu, sicuru, articuli di u porcu). Inoltre, a proteina di u pollulu è u pavone hè assertitu bè, ma i più chjucchi di carne - l'agnellu è a carri cavalleria, sicondu espertezzi, sò inferiti per tutti l'altri prudutti di carri.

U lettu è u ochju - questu quì hè u primu ciò chì avemu assuciatu cù l'esurtazione di a proteina. In ogni modu, frà i prudutti di u latte, i furmagli sò stade è di a castagna sò in u capu. In questu vi pudete vede per voi stessi à nantu à a tavula nantu à u prutee di prutezione in i prudutti.

In a proteina di mare hè assai menu ca in carne è latte. Ma hè ancu un pruduttu di pesciu chì pò "superdevi" è tutte e caviar. Hè a so persona chì hè ricunniscenza in i malati è duranti u periodu di recuperazione.

Ci hè ancu e prudutti d'arbi cun un altu contingut di proteina. Eccu, prima di tutte e fasgioli è i cereali. Furmagli, lenticchî , sourcoru, civili è arròciti sò famosi per i so indici è questu, avete da accunsentanu, hè assai còmicu, si tenete cuntalli u fattu chì l'animali è a proteini vegetali sò megliu cumbinati nantu à un piattu.

Hè impussìtellu di micca chjamà soia. Hè ciò chì i vinturiani pruvate di rimpiazzari a proteini d'animali cù, faremu u latti, u furmagliu, u ghiaccio.

Se e benefici di cunsumà certi prudutti sò sempre interrugati, ùn ci hè bisognu di discutà nantu à a necessità di a prutezione di a nostra tassa di u ghjornu. A cosa principalu ùn hè micca dàdene à u bastone, altrimente i riti è u furu soffrendu.