Deessa di a morte

U mondu inutore in i tempi antichi a ghjente avianu sentimenti diffirenti. À quellu tempu era cunsideratu una continuazione di a vita, è in altru teme. Questa attitudina hè ancu causata da a divinità di a morte. Prestu ogni cultura hà avutu a so patrona di l'altru munnu. Iddi discurrenze micca solu in i so nomi è l'apparenza, ma ancu in i so dritti.

A Deessa di a morte di Morena

Hè chjamata a dea di cuncessione di a vita. Un altru nome cumuni hè Mara. I slaves pensanu chì a vita è a morte sò un solu unicu, è ùn puderebbenu esse micca senza l'altri. Mara unisci diversi imagines in ella: nascita, fertilità è morte. Sicondu a nfurmazioni chì esistenu, a dea di a morte, Mara era rispunsabili da u invierno, cum'è a fretura hà distruttu a natura. L'hà cunsiderata per esse patrona di a fertilità è a ghjustizia. Ci hè parechje versione di l'urìgine di Morena. L'infurmazione più cumuni - Mara, Lada è Zhiva eranu i primi diessasi chì parevanu, da i sparpi di u marteddu di Svarog. Morena Rapprisidata cum'è una ghjovana cena cù una pelle fair, capelli scuri è occhi neri. I so robbi eranu sempre azure cun bè ramellu. I Slaves pensavanu chì avia una relazione stretta cù Yaga, chì era a so sposa Veles. Sicondu i leggje, era ella chì hà datu l'ànima di i persone per l'occasione di andà à Navi.

A dea di a morte di Cali

In Induismu, era ancu cunsiderata a dea di a distruzzioni, teme è ignoranza. À u listessu tempu, hà datu una benedizzione per quelli chì vulianu sapè à Diu. In i Vedas, u so nome hà una cunnessione diretta cù u diu di u focu. L'apparizione di Kali hè abbastanza bellu. U rapprisentata cum'è una zanca magica cù quatre armi è una pelle di culore blu. Long hair is always tousled, è formanu una cortina secreta di morte. In ogni mano hà avutu un ughjettu impurtante:

Deessa di a morte Hel

U so babbu era Loki è a mamma d'Angrbod. L'imaghjina di Hel era assai scantu. A so altezza hè enormu, una mità di u corpu hè biancu è l'altra parte è tutta nìvira. Ci hè una altra discintra, sicondu a quali a parti suprema di u corpu di Hel era com'è un essaru umanu, è a bassine era cum'è una persona morta. A dea di a morte era ancu cunsiderata u distruttore di u fimmininu è u sicretu di a quatru hypostasi di a Luna.