Diu di Amore

L'amuri accumpagna una persona in tuttu a vita, cumincendu cù a creazione di u mondu. Ogni populu in i tempi antichi avianu u so divore stessu, rispunsevule di stu sentimentu. Eranu venerati, sacrificati è dumandatu aiutu per a ricerca di l'altra parte. Ogni Ddiu di l'amore ampara i so propri caratteristiche è e caratteristiche.

Diu di l'amore in a mitulugia romana

U più famosu per l'omu mudernu hè Dieu - Cupidu o Cupidu . Hà personificatu l'inevitabilità di l'amore è a passione. In latinu, u nome di stu diu si traduce per "lussuria". Ci hè parechje scelte per u so aspettu. Sicondu unu di elli, Cupidu hè figliolu di Venere è Vulcano. L'altru opzione hè chì u Diu diventa da un ovu preziosu. U Diu di l'Amore era più spessu retratatu cum'è un zitellu o un zitellu cù u capeddu. Grazie à l'ale CUPIDU puderia esse furnituatu in ogni locu. Un attributu invariabili hè un arcu cù frecce urdichi. Cù l'aiutu, ùn hà micca micca mandatu u so amori, ma ancu u tormentu per quelli chì ignoranu i sentimenti è hè dispassatu. Ci hè ancu infurmazioni chì i flecci chì ùn sò micca solu datu, ma ancu ammazzanu l'amore. Spessu Cupido hè statu ritrattu cù blindfolds, chì indicava l'aleatoriu di scelta.

A data, ci sò parechje sfarce scelte per rende Cupido:

  1. Cù un coru ardenti in e so mani hè un simbulu d'amore.
  2. Cubra una torchica ardente - questu significa chì, si dissive l'amore, pudete sparisce.
  3. Nascite nantu à u cori in u zuccadori hè un signu chì vale degnu di temperaturà u vostru ardore è diretta i vostri impulsi di cori in un canali bona.
  4. Cù a bocca attaccata, hè un simbulu di restrizione, perchè l'amori sò stati muti, ma micca cecu.

I Cupid accunsentanu à decorate diversi elementi in quasi tutte l'accessori di una tenda chì pudete cumprà a so statuette. Parechje persone crèdenu chì cusì cose loate l'amore.

Ddiu d'amuri trà l'Slav

Per i sentimenti, a bellezza è a felicità di i slaves rispunnìvanu a dea Lada, chì in parechje fonte hè o u sposu di Svarog, o a so figliola. Per i ghjente in quellu tempu, era l'ideale di u femininu. Pigliani a Lada cum'è una ghjovana donna vestita in vistimenti di foglie. In spessu, pudete scuntate cù capelli verdi. A dea Slave di l'amore hè sempre in un bon animu è radiatesi calidez è benezza. A diversità di i dii di l'altri nazioni, Lada ùn era nunda di fà cù pleasures carnal. Hè stata cunsidarata a patrona di e donne unmarried. U so metallo hè oru, è a petra hè una esmeralda. In Russia in Syzran ci hè un postu di forza ligata à Lada. A gente crede chì, se vai avà, pudete stabilisce una vita persunale. Stu locu di putenza aiuta à a cuncizzioni.

Ci hè una dea di l'amore è un simbulu - "Star of Lada". L'Slaves pensendu chì hè solu un guardiastru femminili. À i so prupietari, aiuta à equilibri energia, per esse più raghjone è kind. Hè impurtante chì l'amuletu solu travagliu pè e donne chì sinceramente credi è onore a saviezza di i so antenati. Certi scientisti muderni susteni chì Lada hè una figura fictitiva chì hè stata da una traduzzioni incorrecci.

Diu di l'amore in India

Adurà l'Hindu Kame o Kamadeva. I ritrattu cum'è un ghjovanu cù una peddi di u coloru pocu cumuni. In i so mani hà un arcu fattu di canna di zuccaru, è a pruduzzioni hè una bugia di u celu. Arrows sò fiori fragrancesi chì causanu una persona per avè passioni, amore è desideriu. Un altru attribuu hè a bandera cù l'imaghjini di un delfinu. U diu di l'amore in l'Hinduism Kama hà trasfirutu in un pappagaddu, chì hà un pomi rossi è piene verde. L'scelta di culori ùn hè micca accidintali, perchè u rossu hè l'amore è a passione, è u verde hè nascita è resurrezioni. A moglia di Kama hè una ninfa seducente. Ci hè una legenda chì Shiva incinerò a Kama perchè li tirava una freccia à ellu per esse cusì per Parvati. Doppu, a so moglia hà sappiutu à cunvince Shiva per rinviviscia u diu di l'amore, in ogni corpu.