Turchetta di Turchia in u fornu

In questu articulu, avemu aduprà cun voi i cumandamenti più detallati, quantu è quantu per aghjunse u fustu di turchinu in u fornu.

A ricetta per u viteddu turchinu in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Lavoru l'arghjentu in acqua fridda è neve. Demu avemu spàrghjela in una prufundità prufonda chì si cose accetta à tutte è fate l'ardendu cù u latru di u zucchero à a spina, invece a to carne serà bella. Pudemu questa capacità in u frettu ùn hè micca menu di 10 ore. Dopu pigliammo u pavone da u zucchina, rinfriscà cù l'acqua, fournie cù un salinu largu, poi a frecce cù una mischia di pimentoi è u ghjallu nantu à a panettore da un pappulatu fugliale di fille d'oliu. Allora accapari l'armata di u fogghiu tutta a parti visibile di u fucile è u mandliu tuttu in u fornu.

Portonu a temperatura di u fornu à 240 gradi, senza preoccupse è senza sguardu surtite a pelosa durante 50 minuti. Dopu à quessa, diminuemu a temperatura di 40 gradi è, anche senza elfinu u furmagliu, fogghjente per altri 20 minuti. E ora avemu caccià u foglie da a parti suprema di u fucale è in u listessu 200 gradi guardate in u fornu per 15 minuti.

Ricetta per u turchinu turcu in u fornu, in a manica

Ingredients:

Preparazione

Comu solitu, lavu, preparanu fimmineddi di coccia. In u tazzulatu aghjustanu u mayonnaise d'alive, salsa di soia salata è mustarda. Imbulighjate l'ingredienti cummineri è ottene un marinatu perfetta per u furmintà in u fornu di u nostru turcu. Prima, movendu a cuddà di a cugliera di a parte carnuza di e gammi, coperta tutta a carne cù a marina, è poi ponu vistitu in u locu abbastanza. Dopu qualchì ora d'oghje, pusendu u zucchero in una manica speciale per fugliale, fegate nantu à a panettore di furata è avà ùn resta più pè cocchi in u fornu, prizzatu in anticipu à 230 gradi per 1 ora e 20 minuti. Allora pigliammo, corse a manica da u cima è seguite in u fornu di u focu per altru 8-10 minuti.

Turra drumstick cu patate in u fornu

Ingredients:

Preparazione

In a preparazione, pienu di un turchinu, fate un picculu labillu cù un cuteddu è avemu duvemu in issi pezzi di zappiani chjaru in tagliu. Allora aghjustemu a pane sana cù a sal marina. In a tazza, pour salsa di soia, u meli di u liquidu è, in tràppule, aghjunghje a mezchemu cù u turcu. A furmazione cù i latti altri hè cupartu cun una grande foglia di lametta, chì deve esse sulcusati è sparghje nantu à u centru di u cintru. Ceremu cù a listessa fattura di tagliu di u frasco di nutizie è poni u frasu in un furnu incalfatu à 230 gradi. Intuccerate durante 80 minuti, è aghjunghje l'olii friddi à u mandibulinu, tagliate cù salinu, aneto seccu è, smincendu a temperatura à 195 gradi, fate tuttu finu à chì i patate sò stati cose senza tappe con foil.