Mariah Carey hè accusata di insincera condolie à i vittimi di l'attu terrore

L'entrevista cù Mariah Carey, in chì ella parlò di e so emozioni soprassassi da u massacru sanguinoso chì hè accadutu à a sera di u 1u d'ottobre in Las Vegas, chjinatu in u lettu, hà causatu un furore di critica di a pop diva.

Rispondi in diretta

U luni, Mariah Carey, di 47 anni, parlava cù u presentatori di Diana di u Morning Britain u Pierce Morgan è Suzanne Reed durante un canzone direttu da a so casa di Beverly Hills. U cantanti hà stallatu cunfunditu nantu à u lettu è hà dettu parlatu di a so splutazioni di Natale in Londra è di Parigi.

U cantanti chjinatu in un couch-neuve, cù un vistitu di vinu di u vinu, avia da parlà di piacè, ma dipoi decisione di dumandà à Carey annantu à l'attaccu terrorista chì ammazzava 59 pirsuni, senza primu specifice l'estrella, se sapi di ciò chì era successu. Mariah ùn pèrdite a so testa è hà dichjaratu chì urria per a vittimi di a tragedia è hà espresu a so speranza chì l'incidenti ùn anu micca da novu.

Comportamenti inabili

Invece di apprezzà e parolle tipiche di Cary, l'audienzia era indignata chì u cantante ùn hè micca degeneratu di esce da u couch, parlendu cusì tràggicu cusì. In vista, ùn ci era una impressione chì era posa per una riserva di foto è parlendu in una strada straziosa.

Inoltre, l'utilizatori ùn dà un riposu à u fattu chì, in early October, Mariahy hà digià un arbre di Natale appastu.

Leghje ancu

Ricurdate, un omu di 64 anni, chì fù dopu esse chjamatu Stephen Paddock, era in u 32u chjusu di u Cumpliu di Mandalay Bay è hà principiatu à filmà à a Music Festival di a Cumpagnia di u musicali di u festival di musica di u ventu. L'avvenimentu musicali hà assistutu da circa 30 mila persone, chì si fôru destinati à u sniper, chì dopu a massacru s'impennò. L'infurmazione nantu à u numaru di vittimi hè crisciutu à ogni ora, cum'è 527 persone fôru ferite, alcune d'elli in cundizione criticu.

Schema di successi chì succidia in Las Vegas
Shot from the scene of the tragedy
Steven Paddock