Invexzione alimentaria

Infeziunarii di l'alimentariu sò micca un gruppu di malatii infittivi chì sò da u cunsumu d'alimentarii cunduttu cù i microorganisimi è e so toxini. A malatia hè più spessu osservata in a staghjunali, tk. a temperatura di l'ambienti promettenu u rapidu criscamentu di i battìri. In questu casu, infezione tossica pò esse in a forma di casu particulari, è riunioni in i stabilimenti publicu.

Patogeni di e infeziunarii tossini

Diversi microrganismi ponu esse funziunate com patogeni di infeziunarii di l'alimentariu, cumpresu quelli chì sò abitanti di l'intestinu umanu (bacteriasi patogeni statali). A maiò spessu, i prudutti di l'alimentari sò infatti cù e battisle è e so tugini:

U prucessu patològicu in u corpu sviluppeghja micca solu per l'embriunzione generale cù e toxine bacteriale accumplutu in prudutti di l'alimentari, ma ancu com'è u risultatu di l'accionamentu di i prudutti di decarnamentu di i microorganisimi chì sò l'agenti causattivi di l'infezzione tòxica.

I sintomi di l'avvilanatu alimentariu

U periodu di incubazioni di infeziuneria tosca in u misgiu hè generale da 8 à 14 ore. Questu hè largamente determinatu da u statu di u sistema immune di u soffiu. Malgradu a varietà di l'agenti infittivi, u rapportu clinicu di l'infezzione hè basatu nantu à i seguenti sintomi principali:

Questi manifestazioni sò in relazione cù u fattu chì e toxine di bacteriu causanu inflammazioni di a mucosa di u viaghju gastrointestinali, è dinò stimulà a motizza di u canali digestivu.

Diagnostu di e infeziuneria tossica

Per identificà u patogenu, un studiu bacteriològicu hè cunnisciutu di vòmmru, faeces è lavulamenti gastrigei, è ancu di prudutti chì ponenu infezzione.

A cura in emergenza per avvilunatu alimentariu

Quandu i sintomi di a maladizioni addivanu, principia e seguenti attivitati quantu valenu:

  1. Fate una lavura gàstrica per sguassà i restos di l'alimenti infectate è e toxine. Per questu, u pacchju puderia bevede almenu 2 litri di acqua fogghi, una solu suluzione di furmazione (2%) o una solu suluzione di potassu (0.1%), seguita da vomitu.
  2. Per fà calà tè calore!
  3. Pigliate sorbente (carbone attivatu, Enterosgel, Polysorb, etc.).
  4. Piglia una spasmodica (cun ​​dolore intensu).

U trattamentu di malati alimentarii

A principal cosa in u trattamentu di a malatia - in u tempu per pudè pacà a perdita di u fluidu cun diarrea è vomitu. Per fà quì, duvite acquistà bè d'acqua, tè, è ripiglià solu suluzione di reidratazione. Cù a gravità dulce o moderata di u cursu di l'infezzione tòxica, u trattamentu in casa hè pussibule. In i casi severi, i pazjenti sò ospiti, sò dati amministrazione intravenusa di e mezche di rehidratazioni. In u futuru hè cunsigliu:

Prevenzione di infizzioni tossica

I più impurtanti per a prevenzioni di e malatie di l'alimentariu sò diretti à impedisce a contaminazione di l'alimentariu da i bacteria è a so ripruduzzione in l'alimenta. Sò cusì: