Fagioli bianchi - cuntenutu caluricu

U fasciu biancu chì hè abituale per noi chì quasi tutti pudemu issa criscinu senza prublemi nantu à u so patricia o ancu in u vitruce, torneranu per avè l'urighjini d'ultramore. A cultura straniera hè ghjuntu in Europa da l'indiana colonizada è da u cuntinente suramericanu, ma era assai stabilitu in un clima frescu uccidintali. Per via di a so pretensione, una qualità d'alimentariu, longu almacenamiento, fagioli anu cuminciatu à essa cultivatu quasi quasi nantu à questu munnu. È oghje hè faciule fà di vendita, in parte di assai dieti, in a lista di prudutti di una larga varietà di pratiche. Per e so qualità nutrizionale vitezza è u cuntenutu bassa caluria, i fasgioli bianchi sò stati ricunnisciuti ancu da i dietitiani. Avà hè unu di i cumpunenti daveru di una dieta sana.

Contenutu caluricu di fasgioli bianchi

In forma nudda, fagioli, à u pezzu u filu, u gustu impurtante, cusì frescu ùn manghja micca. Stu pruduttu hè faciule culinariu, a maiò parte pò esse cunservatu, coccu o stewed, è sirvutu com'è una guarnita separata o in parte di più platti complexi. Ancu s'ellu si sò premente stati fasgi stati secchi, ci anu stati abbandunati in l'acqua per almenu hamis ora prima di coccia.

U cuntenutu calanicu di fasgioli bianchi hè di 102 kcal per centu gramma, hà assai furmagliu, pocu grassu, ma u cuntenutivu assai di cumposti di carbuidrati - più di 40% di a massa cumuna. Eppuru tuttu u listessu hè cunzidiratu assai utile dapoi un bellu di vitamini è microcelli in a so struttura. U cuntenutu calanicu di fasgioli bianchi conservati hè pocu di più - 99 kcal per centu gramma, ma a diffarenza cù u pruduttu friddu ùn hè micca cusì grande.

Sicondu i sperimentali, per riduzzione di pezzu è di paglià i fasgioli bianchi - u pruduttu hè indispensabile. Ella cria rápidamente un sensu di sazzietà, soppressendu a fami di parechje tempu. Ma troppu troppu in involucra in questu troppu, ùn hè micca, ricurdendu a quantità grande di carbuidrati in a so cumpusizioni.