Cumu pudè scopre bacunetta in casa?

Ciò avemu avertitu in detaglie quantu à pitturà canzone in casa, per avè u risultatu perfetta, è avete, cù e nostre ricunniscenza, pudete fà sta merendia innanzu.

Cumu di pugnale à u pilu di l'agliu in una salata in un jar?

Ingredients:

Preparazione

Prima, calentai l'acqua frenu, pour salinu è mischje finu à chì i cristiani anu dissolute. Allora pigliate a saline nantu à u pezzu è falla chjula in tuttu. Salo incù un intrecciate hè chjucu in pezzi più bianchi à cinque à set centimetri in grossu è a larga di l'ottima per a pusizioni in un vasu in chì u salatura hè assuntu. Avà pulemu l'agliu, apprizzate a través di a stampa è fretce l'alliatu sliced ​​slices of fat. Pudete fà un pocu diversu. Denticidi limpiati in dui o quattru lupuli è si soffre cun pezzi di grassu.

Dopu, pusendu laminativi lucali in canzo, trasfurmendu a cossu cù foglie di luglio è vintu i pezzi di pepite, è fate a brine fretto per chì quiche cumpletu i cuntenuti. Ci hè un pappà à a temperatura di l'ambienti di dui o trè ghjorni, è tandu a rinfriscà in a frigorifia è si stannu pi cincu ghjorni à trè simani. U ghjornu di prima di u cunsumu, sughjemu u pezzi di bacon da a salata, secenu, fegate cù una mischju di chjuccaccia negra, pimentu rossu è paprika, fate in un pergaminu, rintraducennu carta o papila è fassi in u locu . U ghjornu dopu, pudete pruvà a fatica.

Cume à salitu salitu è ​​salitu in casa cù l'agliu è pimentu?

Ingredients:

Preparazione

Salo tagliatu in tagliu a turrenu di un pocu menu di u palmu di a manu è pigliate per amuzzu. Scurto è chjappu à a meza, u lente di l'agliu sò inseriti in i taglije da una prufundità di un e un menzu à dui centimetri, è pusendu i chisuri di pepite dulce in incisioni più chjucchi. A quantità di l'agliu è a pepite sò determinate da quì u vostru gustu è l'aghjustate di u frenu.

I taglioli pusciati sò strufinati nantu à una mezana di pittura russa è negra è di qualchi spezia è spices à u vostru gustu. Aghju stabilitu inghjustu à l'altri in un cunti di l'esmalte o di u vetru è per fretu u friddu à u livellu caldumente cale di salata. Per a so preparazione, fassi calori l'acqua per fure, aghjunghje salate, toscanu foglie di laurel, chjaru fragrant e pimenta amara, spizziati è spicesati chì vulete, fassi fassi d'entre 3 e 5 minuti è sguassate da u calore.

Arreremu u cuntinuu cù bacunetta in u salùdore per parechje ghjorni à a temperatura di l'ambienti, è ne avemu a rinfrescenu per una settimana in a fria. Dopu à u tempu, scumpressà e taglioli picchi da a salata, secca cù servitùtichi o tessuti di carta, impannillati in periculu è cullucatu in u locu.