L'agliu marinatu cù denticulate per l'inguernu

Da e ricette sottu, avete da appruntà a so apetta l'agliu per l'inguernu cù denticulate. U gustu di u frenu ricevenu hè allora di l'elogi è falla, ancu i quelli chì ùn anu micca aduprà stu pruduttu in a so forma fresca.

L'agliu, marinatu cù denticulate per l'inguernu - una ricetta simplica senza sterilizazione

Ingredients:

Per marina:

Preparazione

  1. In prima, avemu purifuguu l'dentidi d'aziende di i cossi è rinsegna cù l'acqua fresca. Assicurendu chì e specimens danucchi o putenti ùn avè micca toccu in terra. Amparemu a materia prima in un pappagallo e lasciarà seccu.
  2. Intantu, prepareremu i latte, lavbecialli è sterilizàvanu in ogni modu cumu.
  3. Avà à u fondu di ogni munzeddu pereduschi di mandolinu è e prugne di pilone, è in sopra cumprate u greens cun di denti d'aziotta appiccicatu, chinu i latte nantu à e perchè.
  4. Per fà u marinatu, mette u pote d'acqua nantu à u foglie è calene à fogghiu, aghjunghjendu a cantina necessaria di u salinu è u zuccheru in u prucessu. Tulebbe tamanta foglie di laurel, fragante aroma è chiuve, prugne di u lamentu di u filu, è ancu per ferte u timore seccu è u ghjustu ghjuvatu.
  5. Dopu chì l'addevu hè stata fritta cù spice per un paru di minuti, pour u vinu in u calore per un minutu è poi poverà in latti dispostu cù l'ale di lignu.
  6. Scudamu i cuntenituri cù taglioli fettate durante cinque minuti, facenu turnà à pusà e appruntate cù un "cape" cálido per l'esterilizazione naturali è lentu, u fretu graduali.

Aghju marinatu per l'inguernu cù denticulate cù pettine

No menu varianti interessanti di cugliera di denticulati d'aziunziu di prugnoli cù pignotti. In questu casu, in più di e qualità gustativi excelu, avemu un bonu apparenza di u buchu.

Ingredients:

Per marina:

Preparazione

  1. A palletta purificata ponu esse cututa in tagliati è posa in latte, cù i denti d'aziende, è l'usu solu di zucchero. In questu casu, a mansa d'agliu più uniformi è hè maximu efficace in l'apparenza, cusì andemu in più nantu à questa versione.
  2. L'àgghia d'agliu sò stati limpiati è bianchi in l'acqua di ferita per un paru di minuti, dopu a quale avemu subinfirmà immediatamente per uns pocu secondu in l'acqua di ghiaccio è i lampenu i mancari è secenu.
  3. A papparia hè pulita, grinded on a melon grater, pour à a massa resultante di circa 1/3 tazza di acqua, mettite è sprime cù u ghjocu di gaze.
  4. In vasi sterile si mette in greens è di denti d'aziende, è in ssu mentre chì a calenderà l'acqua nantu à u platu di marinata. Pudemu u salinu è u zuccaru à questu è aghjunghjene u pezzu è laurushka.
  5. Dopu avutu fervente, fate in l'acitu di u vinu è u zuccadoru di fazzuni, fate u fogliu fogghiu fogghiu durante parechji minuti è piglia immediatamente u marinatu d'artagunati in un cuntinuu cù l'agliu. U segellanu subitu cù quelli di sterile, vultemu u fondu fundatu è, cum'è in u casu anticu, lasciate friquate lentamente sottu u "capeddu".