Jane Fonda rifiutò di ripruduce i so ritratti!

Découvrir la copra di u filu di moda, ricusandu di ritocchi di ritratti - hè un attu eroicu per qualsiasi l'attrice di Hollywood, in particulari quandu avete 79 anni di età è hè un icona ricanusciuta in l'America. Aieri, u tabloid Town & Country publicata nantu à u situ ufficiali di a tonda di nuvembre cù a Jane Fonda inimitable. Oghje, u numaru hè prumessu altu vende!

Cubra un nùmmuru novu

Jane Fonda hà decisu à un attu senza prezitudine, l'attrìlla dumandò à l'editore emissariu nè per rimpruverà e ritratti nantu à a faccia. Forsi, in a storia di i fotografici di l'attrice - questa hè a prima volta chì u Fondu ùn hà micca rivenutu à photoshop.

Dopu avè travagliatu u travagliu di Max Vadukul, pò esse nutatu chì u ghjocu di i bianchi è bianchi subalcavanu a bellezza impunenti di l'attrice. Jane hà ricivutu assai cumplementi da u ghjurnalista Brooks Barners è u fotografu stessu.

U ghjurnalistu di u tabloid Town & Country ùn hà micca ripetitu l'errore di u prugettu di Megin Kelly è hà dettu chì Jane Fonda hè ideale è admirable. L'attrice, in u so modu caracteristicu, hà ironicamenti dichjaratu:

"Ùn crèdenu micca in l'idealità, questu ùn esisti micca! Per mè, ùn hè micca a stampa visuale chì importa, ma a pienezza di a parsunalità. In tuttu a me vita, aghju intesu una split in dui persone chì vivenu in mè: unu hè u mo mondu internu chì pò permette micca micca ideale è autore criticu, l'altru hè una persona di media chì hè impeccable è ùn pò micca tollerà dilettantismu. Per quessa, ùn aghju mai ottinutu l'idealità, anche aghju fighjà sforzi per ottene l'armunia ".

Contra u sfumaturi di scandali politiche è sessuale, l'attrice francu, senza accurattamenti e accusatori, hà dettu:

"Sò quasi 80 anni è aghju passatu assai in modu à a fama è a ricunniscenza, ma sta leguderie è a so cumpassione ùn avete micca vistu. Ùn aghju micca ciò chì passa in u nostru mondu, u paese, cù e persone. Hè difficili per mè capisce chì ci sò dui bandimenti à a vita: realità cruel è una stampa brillata in riviste. "

Per u ritrattu, i disinighjaturi selezziunate Jane Fonda per un'cucchi imagine laconii è stylish da a crucera di Dior, à a robba, l'accessori è i scarpi di a nova linea di Ralph Lauren, Louis Vuitton, Thom Browne è Max Mara.

Leghje ancu

In vista di u risultatu di u photoset è di i riflessioni filosofichi di a Fundazioni, i fanatichi ùn cessammu di maravigliate à a dumanda di l'attrice è a so vuluntà di vive è di migliurà. Questa cascata, a videmu in un novu ritagliu romantiche "Nostri Souls at Night".