Tom Ford hà refusatu di diventà un articulu "ghjustu" di a prima dama di i Stati Uniti Melania Trump

U cerculu di disinfettori chì vulianu cooperà cù a prima dama di i Stati Uniti, diminuite cù tariffi incredibuli. L'scandalu, cuminciatu da a so designer, Sofia Tillet, hè sempri guadagnava impetu. Tom Ford si juncìu à i boycottsi, ellu abbandunamenti è categurichi rinunziò di cooperà cun Melania Trump.

Scandalu per Melania Trump è u boicotteru di i diseggitturi ùn manca

U rolu di un designer per a prima dama hè sempri onorevoli è riflessa favorevolmente nantu à a campà PR di a marca, per a prima volta e disinatori di moda boicotizzate a cooperazione lucali. In una entrevista cù u tabloide U visu, Tom Ford hà avvishivatu u so postu è spiegà e razze di u so viulenza.

A situazione cù u boicotizza hè assai ambigua è a vera causa, com'è chì hè stata attinta, hè difficiule di stabilisce. Ma pigliammi tutte e mani: Tom Ford si cunsidereghja un democratu è attivamente supportatu a candidazione di Hillary Clinton, in l'ultimi elizzioni, hà votatu per ella. Malgradu questu, in l'entrevista hà dettu chì hè chjaru chì u mutivu di u rifiutu era altru ragiuni:

Ùn vogliu micca chì i ghjurnalisti amparanu dui mondi differenti: a moda è a pulitica. In u mo casu, aghju dichjaratu claramente. Assicuratevi chì, si Hillary hà rializatu u postu di prisidenti è offre a cooperazione, puderà rimette ancu. Olvidamu chì a prima dama hè obligata di observà micca solu u còdianu di u vestitu è ​​si vede digià daveru u so status, ma per esse u più vicinu à u populu. U mo travagliu, a ropa hè troppu caru è ùn sò micca disignati per fà cumerci di funzioni.
Melania hè cunnisciuta per u so amori di biancu è di ghjuvedi
Tom Ford ùn vole micca di mischjà a moda è a pulitica

U ghjurnalistu di u tabloid The View hà dumandatu à Tom Ford per cumentà nantu à a situazione cù a presentazione di u vistimentu à Michelle Obama in u 2011 per una cena di gala in Buckingham Palace cù Queen Elizabeth. U designer anu marcatu chì ellu faci parechji escepzioni è crede chì in a situazione di riceve u stabilimentu di i dui stati, l'scelta di u so vestitu era più ch'è justificata.

L'imaghjini di Michelle Obama da Tom Ford
Leghje ancu

Ci hè una salute per a prima donna Melania Trump? Tom Ford hè cunnisciutu per a so excentricità, cusì ci hè una probabilità alta chì in u futuru pruduverà unu di i so mudelli di vistiti a Melania.