Amal Clooney angered Tom Ford per u vestitu nantu à u Gala-2018

Più di una settimana, Met Gala-2018 hà passatu, è discussi di stu grandi avvene sò sempre in giru. E se prima nantu à e primi pagine di u ghjurnale era stati ritratti incù celebrities glamoru in issi vistimenti chic, ora avà u mumentu hè in scandalu. In u centru di prublema fù l'avvucatu Amal Clooney, chì offisa u famosu designer Tom Ford cù a so inesperu decisione.

Amal Clooney

Amal cambiò a so idea di vestisce u vestitu di Ford

À a catina russa Cumè Gala-2018, chì u temu questu annu era "U corpi di a Divina: a moda è l'imaginazione Catolica", a Sra Clooney hè apparevuta in un vestitu interessanti da a Casa di Moda Richard Quinn. L'imaghjera era bella, ma inizialmente Amal fù suppostu di dimustrà un vestitu assai diversu. Da l'infurmazioni privilegiose hè cunnisciutu chì per l'apparenza nantu à a catara russa di u Met Gala-2018, i rapprisentanu di Clooney avianu negoziatu cù u designer Tom Ford è accunsenu cù ellu ch'ellu creà un vestitu per stu successu. Cusì hè stata fatta, è à u tempu numinatu i rapprisintanti di sta marca porta u vestitu à l'avvenimentu. Malgradu u preghjudiziu è à a gran sorpresa di Ford, Amal stau nantu à a catifa russa in a so creazione. Chiddu chi causò stu cumpurtamentu di l'avucatu ùn hè micca chjucu, ma Kluni rifiutà di cummentà nantu à e so azzioni.

Clooney in un vistitu di a casa moda Richard Quinn

Infatti, succè chì i celebritati cambiani a so decisione è à l'ultimu momentu ùn sceglie micca u travagliu di couturiers famosi. In ogni casu, in u casu di Amal, a situazione hè un pocu diffirenti, perchè l'avucatu da u vestitu à a fine ùn si ricusate micca. Quandu a parti ufficiali di Met Gala-2018 hè mortu, Clooney hà livatu a creazione fiore di a marca Richard Quinn è hà vistutu u vestitu di Tom Ford, chì appartene à quellu di partitu. Questu hè micca u casu in a storia di u mondu di a moda! U direttore di relazioni pubblichi Ford hà decisu di cumentà nantu à sta situazione:

"Amemu veramenti amà Amal Clooney è hà aspessu chì nantu à a catifa russa a so vistimentu. In ogni casu, u celebrittu hà cambiatu u moveru, senza avè esse scrittu ragiuni. Quarchi cosa occidenti, ma dinò qualcuni altre stella ponu vèstinu un vestitu. Sfortunatamente, Amal hà violatu sta regula per apprezzà nantu à u avvenimentu dopu a partitu à a nostra creazione. Ùn avemu micca criatu per Cluny per divèrsenu ellu à u partitu, ma per a celebrità per aduttà a tapitore rossa in u vestitu.
Amal Clooney in un vistitu di Tom Ford
Leghje ancu

Ford è Amal ùn ponu micca cummentà cusì chì era successu

Malgradu u fattu chì, da u puntu di vista di u disignu, l'scandalu cù u vestitu hè una cosa seriosa, u Couture, u stessu, Tom Raddinu disignò à cumentà. A listessa cosa era fatta da Amal Clooney, chì ùn crieghja micca chì ella hà fattu un sbagliu, pruvendu in una sera cù parechji vestiti d'esklussiva. Chì duverà finisce stu scandalu - ùn puderebbe guessà, ma spiranza chì tuttu sera reseutu in pazu.

George è Amal Clooney nantu à Afterparty Met Gala-2018