Figlija di Yuen McGregor hà stallatu per Playboy

Clara McGregor, di 22 anni di età, chì sunnera di a gloria di u famu famusu - Evan McGregor, decide di cumincià cù una carriera di mudellu, affirmannu i so ambizioni in e pagine di u glossa d'autore autoritariu.

Piccolo photoset

Una di e figliole di Evan McGregor è Yves Mavrakis, chì decide di divorzià in gennau di questu annu dopu à 22 anni di u matrimoniu, avendu suscitatu quattru figlioli, Clara McGregor, cumpiitu à u Playboy, diventendu l'heroina d'un alluvione novu.

Clara McGregor nantu à e pagine di a rivista Playboy

Aduprate una stella nova, i scrittori di u ghjurnale scritta:

"Connette u resident di 22 anni di u New York Brooklyn, Clara McGregor".

A retazione hà parechji ritmi cù un mudellu novu, chì, à a insistenza di i genitori, si graduabile di a Università di New York, è avà, dopu avè ricivutu un educazione, voli fà ciò ch'ella aghja dettu.

In u quadru di a spettacula rossa, chì hà dettu chì ùn era micca un prublema per ella per esse nude, è a cosa più bella chì hà sappiutu in jeans ordinali, posing in lingerie è senza ellu.

Sutta u vrazzu cù u so babbu

Evan McGregor stessu hè prontu à aiutà a figliola maiò in tuttu. U sabatu, per attualmente a nova attrìzia à u publicu, hà fattu Clara a l'estremo di a film "Zoe", cù a so participazione, chì hè stata a realizata à u Tribeca Film Festival in New York.

Clara è Ewan McGregor in Tribeca

A zitella ùn pareva aghjustatu di e bellesità di stella, chì pareanu nantu à a catifa russa di l'avvenimentu in un vestitu strisu rosso aperto.

Leghje ancu

A strada, u spettaculu visti ancu un collegu di Evan nantu à u gruppu di Lea Seydu, chì hà vistutu in un gruppu uriggicu celu è biancu.

Evan McGregor
McGregor è Leah Seydou