Methyluracil suppositori in ginecologia

In a farmaculugia, ci sò candelli chì anu un effetti terapèttu cumplicatu nantu à u corpu - sò sti methylurazil suppositori in a ginekulugia in a vagina. In u so cumpurtamentu cumpusitori di methyluracile cumponenu attuali cumponenu à cuntribuiscenu a curazione di ferita più veloce, regenerazione celular, stimulazione di prucessi metabolichi in u corpu.

A so funzione principale hè a capacità di accurtà u processu di a furmazione di leucociti è di i sangue.

Methyluracile suppositori: applicazione in ginecologia

Ancu u fattu chì e candileri cù methyluracil sò pensati à l'amministrazioni rectale, in ginecologia sò prescritti per l'usu vaginal.

A maiò spessu, suviosi di methyluracile cun un ginecogu chjamate una donna in i seguenti:

Dosi

U pruduttu medicu hè dispunibule in forma di candele, chì anu un colore biancu o crema, un oliu specificu. Sicondu a gravità di a malatia per ghjornu, pudete utilizà una à quattru vela. U trattamentu di trattamentu di solitu hè di deci ghjorni. In ogni modu, u periodu di applicazzioni di suppositori cù methyluracilu pò esse agitu da u duttore in ogni casu specifico. Dunque, ùn vi micca di meddiche è variate a durazione di u trattamentu à a vulintà, chì questu pò causà l'effettu contrariu è ùn viaghja micca cuntribuisce à l'iniziu di ricuperazione.

Candele di methyluracilu: contraindicazione è effetti side

Cum'è qualchissia droga ùn hè micca cunsigliata per u so usu quandu a donna hà i so cundizzioni:

Siccomu ùn anu realizatu studii clinichi in quantu à l'intake di a droga per e femu in preghje è lactanti, l'utilizazione di suppositori cun methyluracilu devandate esse evitata finu à a fine di u gravidenza è l'allertanza.

Reazzioni avversi gravi à l'usu di supositori methylurazili ùn si saranu micca. In ogni casu, una donna potu sperienze una sensibilita ardenti in a vagina. Forsi l'eventualità di reazzioni allergii chì si sò in l'eventuali di l'annullamentu di u pruduttu farmacèuticu.

I suppositori di Methyluracili sò vaginal: cumu per appiicà di a menstruazione?

Sì u metru prescritti una candela cun methyluracilu per una inghjugazione vagiali, u so usu per u periodu di u sangramentu menstruali ci anu dablinu. Dopu à a fine di azione, pudete cuntinuà a cursa di trattamentu. In ogni casu, hè megliu cumincià trattà immediatamenti dopu à i ghjorni crìtiche in più. Allora ùn hà micca bisognu di piglià un spaziu in u casu di sviluppu imbruglatu.

Questa eskluzione di l'usu di suppositori vaginali durante u periodu di a menstruazione hè duvuta à u fattu chì si disolverà più veloce in a secreziunione è, secondu, sarà spulatu da u corpu prima di u so upertu terapicuu in u corpu.

Methyluracil vaginal suppositorii dopu a cauterizazione di l'erosione

Dopu à a cauterizazione di l'erosione, un ginunu pò prescriveri supositorii cù methyluracilu. Candele di methyluracilu in l'erosione sò capaci di furnisce guastanare di ferita locali, effettu ripiglianatu.

Ciuri anu analogi di Methylatatesilovye: kolvetek, metatsil, meturakol, stizamet.

Semu devi esse ricordati chì per u piriudu di u trattamentu cù suppositori methyluracciuli hè necessariu escludiri senza etere rilazzioni sessuale. E candileri Metiluratsilovye sò effettuementi usati per trattà i prucessi infjammatii in u corpu di ogni etiologia, ancu per u trattamentu di e malatie di l'organi femini. In casu, u maiò effettu terapicu di una candela cun methyluracili hè furnuta in u framework di a terapia cumpla, mentre chì in casu di u so usu separatu, l'effettu terapicu pò esse divevule.