Famiglia è zitelli di David Bowie

Un musicu di u legendariu rock nascìu u 8 di jinnaru di u 1947. Sicondu a biografia, a famiglia di i paisani di David Bowie era povira. A so mamma Margaret Burns hà travagliatu in u boxe di u cinema, è u Patre Hayward Jones - in una fundazione caritatevuli. Cù i so parenti, David Bowie hà vivi in ​​Londra. Da una prima età, u zitellu era piazzatu di a musica, chì stabilitu a so professione in u futuru.

Giude violent

Cù u principiu di a so carriera musicale, David Bowie cuminciò à pruvà cù a so aspetta. Hà stimatu di scuzzuli l'audience. Cù ogni ingressu à u palcuscenicu, u musicista hà pigliatu à i fannii incù novi imagine viva è pocu cumuni. Per ogni apparizione, a zitella corrispundenza avianu cunfidenza. Dunque, u musicista hà parechje cunnessione in a so ghjuventù. U rock performer ùn hè mai avutu a distavanza di i fanni.

Avanzata da Angela Barnett, David hà finutu sentitu ch'ellu avia truvatu l'alma di l'ànima. A più impurtante chì uniau era l'amore di a libertà, à quali aspettavanu duie. In u 1970, Angela Barnett hè a prima esposa di David Bowie. In u matrimoniu u figliolu Zoe hè natu. Ma era u scopu di esse liberu è anu distruttu u so matrimoniu. U risultatu di a permissiva in i relazioni era una ghjilosu constante, chì anu creatu in scandali. A questu, l'indiffirenza excesiva di David cun cocaine hè aghjuntu. A causa di l'addiction di droga, u musicista spessu anu attaccati paranoichi, a depressione deep, chì hà avutu un impattu negativu in a vita di a famiglia. Per via di a so modu di vita, Bowie ùn pagava micca l'attenzione à u so figliolu è ùn hà micca participatu in a so educazione. A sposa si divorziava in u 1980. Ma, anche i difficultà à u matrimoniu è u divorziu, Angela recuerda qualchì anni comu u "beste" in a so vita.

A seconda opportunità per a felicità di a famiglia

Dopu à u divorziu, u musicista di roccia dicia à tutti chì ùn ci era solu una parolla "amore" in u so vocabuli. Hà capitu un modu di modu di vita , hà pigliatu drogherie è cunsumava una quantità maiò di l'alcool, era impegnatu in creatività è viaghjate à paesi cun cuncerti. Per parechji anni in a so vita ùn era micca un locu per un rapportu seriu.

À una di i partiti, David si truvò incù Iman Abdulmajid. Era u so gran fan. A fama di u musicista è hà a vargogna, è hà attrautu à u stessu tempu. A riunione cù a strada rock era assai cumbugliu pè a zitella. Dopu i primi cinque minuti di cumunicazione, elli cuntonu chì quantu cumuni trà elli. Iman è Bowie parlà tuttu a longa notte. Dopu sò stati nsinu. Davide ùn era micca idea chì a relazione puderia esse simplicità. Finalmente, era statu capace di parte cun u so sensu sempre à u so solità. Dui anni dopu a reunione, a coppiu dicidi di firmà. Inspirata da i sentimenti altìssimi, u musicista vulia formalizà micca e so relazioni formali, ma per fà un veru vacanze per u so amatu. U so matrimoniu era riali. A funzioni hè stata in Florence. À l'altare, a sposa ghjugna à a musica scritta da Bowie per issu successu per questu avvenimentu. Dopu à u 1992, a seconda moglie di David Bowie era u mudellu di 37 anni di iman Abdulmajid. Sicondu u musicista, grazia à a so moglia, diventò assai più calmatu.

In u 2000, una bella moglia hà datu à Davide una figliola Alessandria. In cunnessu cù questu avvenimentu, ùn hà firmatu di cunvertisce parechji anni è dedicatu à a famiglia. Dati detti e sbagli di u ghjovanu è a mancanza di l'attinzioni à u so figliolu, u musicu vole di dedicà tutti i so tempi à a so figliola amata.

Da a biografia di a moglia di Davide Bowie, hè cunnisciutu chì Iman hè stata casatu prima da un scegliu americanu di bascu è hà datu a so figliola Zuleikha in u 1978. A zitella dopu u divorziu si stete natu cù a so mamma.

Issa David Bowie hà una gran famiglia è esse trè figlioli: u figliolu di Duncan Zoe da u so primu matrimoniu, a figliola di Zuleyha da u so primu matrimoniu Iman è a figliola di Lexie. Finalmente, l'idolu di roccia acquistatu una felicità vera.

Leghje ancu

U 10 di jinnaru, 2016, l'ìduli di millioni morse di cancru, allurendu un patrimoniu enormu musicale.