Ghjustu u capelli

Ricorsu, a moda torna à l'imagine femminile: faldes in u pianu, fiori in i capelli è, di sicuru, treni cum'è a megliu decorazione di a donna è dipoi - l'amuleto più forte. In i tempi antichi era creatu chì una donna oblicua piglia l'energia da u spaziu, dà à a so famiglia, è da trè filamenti da quale un tissu creatu hè ancu un simbolismo profundo. Oghje, e donne di moda sò l'azzioni di sicura chì a tela ùn hè micca un pezzu faciule. E ancu sè vo avete un capellu cutu currettu, ùn hè micca un mutivu per refuse intrincate tissuti.

Curtains

Se a larghezza di i filamenti ùn hè micca più di 10 cm, pudete utilizà i travagliati in generale - per un corta haircut chì sò assuciati cù l'aiutu di invisibule o clip-on. A so squadra si deve esse scelta, in còntinu à u culore naturali di i capelli (se ùn sò micca pinti). È una pigtail artificiale pò essa pittatu in u tonu di u capiddi di capelli, è ancu un pezzu di cuteddu pocu hè aghjuntu cù un spitali eleganti.

Ma per i pelle corto più di 10 cm i treni sò stirati senza utilizà un chignon, è ci hè abbastanza di sceglie.

Spikelets

A pigtail francese, chì hè ancu chjamata spicelet, faciule traccia in a zona radicali direttamentu nantu à a testa. U tecchenu pò esse cuminciatu cum'è una guirlanda, usando un bang, chì hè particularmente appropritu si crede. Per fà questu quì, u tèmpru si trova di trè filamenti è cumincia à tufate u braid di solitu nantu à a linea di a frunti, chì hà aghjunghjendu pocu à a manu dritta è da l'oltre o solu da una parte.

A capelli cù braidi nantu à i capelli curtiti vedi l'eleganti è affichu, hè appruvatu tena una cinta in elli, chì, cumminata cù l'indecente, creanu una figura unica.

Drakonchiki

Sì diventate a testa cù prustitui è da ogni parte tene un spicelet , avete un haircut imitatu dragon. A manera più faciule hè di tena forse braidi nantu à i capelli curtiti, chì movi verticamenti - da a frunti à u spinu di a testa. Strands da a parte adiacente senza umidità, siparati da un partitu, deve esse chjapputu, perchè non interferiscenu. Cù questi spicelli, e cilesti mi pari fermu beddu, è sopratuttu questu quatru facianu un pilami grùassu, mentre chì in u capu rossu di capelli pò vede parchi calvi.

Curdi Olandese

Kolosok vice versa, in quali i filamenti sò tuccinati, è micca in altizza, hè chjamatu a braid holanda - ùn sarà micca difficiule di travaglià u so capelli curtiti, se traballanu solu cù a zona basal. A più fina di i filumni implicati in i tissuti, u più grazioso i capelli saranu.

U puntu di u spike à u cuntrariu hè a capacità per rilassate e fiore o cum'è dichjarà, "povypuskat". Questu crea l'illusione di una bracera grande, ancu s'ellu hè fatta prima. Stu passu hè fattu à l'ultima tappe, quandu a fini di a pudella finita hè digià piazzatu.

Tesi Olandese hè appruvatu per aduttà u capeddu in i bandimenti simétricamente o solu un cussu. Quandu u capiddi crisci à una tale durazione ch'elli ponu esse intercepte da una morsa o di un granciu, u "spicelet à u cuntrariu" hè vera à principià à u tèmpiu, è andò aghjunghjendu in a parti occipitalia cun una cuda cumuna o una chjesa.

I braccialetti più belle belli per i capelli curtiti sò intravati da a testa cum'è una corruzione - in elli hè impurtante per ocultaranu l'explosi chì anu crescente, cum'è in a spicette. I cazzi in un pezzu simili piazzatu spécifique.

Cascata

Quandu u corticu di un fagiolinu , un quadratu classicu o una pagina, stendi una braid à capelli curtichi com'è una "cascata" è disponibile. Questu s'assumiglia una dalla Olandesa, da quale, in ogni novu turnu, a filu hè chjesa. A cascata hè creata per tutta a testa da l'ore à l'orella, anche senza un brame asimmetricu ùn hà micca vistu pocu stylish.

Cusì, quelli chì vulianu tene belles braccieti nantu à i capelli curtite sò assai pruvucati, chì ghjè bonu, per diversificà i trachjanti caratteri di haircuts, motivi romantichi di tissitura è a megli manera di evità di monotunia.