Brigitte Macron: "Emmanuel ùn hè statu u mo studiente"

A prima dama di a Francia ùn piace micca i fracasi vacanti è significati, a veracità di e parolle sempre hà maravigliatu da i so interlucutori. Hè facilmente cita classici mundiale di a literatura è a filusufìa, ama Flaubert è Baudelaire, delicatamenti pensa produczioni teatrali è disappegnu categoricu chì hè un ermitau in u Palazzu Elysée. Chì deve esse a prima dama prima? Hè difficiuli di dì, ma una mamma di parechji zitelli, una donna chì era cuntenta in u so matrimonimu matrimoniu, un maestru littarizatu assicuratu è a capu di un studiu di cinema in u passatu, hà intrutu in a vita di Emmanuel Macron, u presidente francese.

Cum'è Brigitte hà cunfissatu, ùn hà micca creditu chì u so maritu esse diventatu presidente di a Francia è assumisce u rolu di a prima dama:

"Per una certa raggiuni, parechji foru cunvinti chì avemu sentitu cum'è vittime da u principiu. Questu hè micca veru, sò i realistichi è finu à a fine di a "razza" avemu avutu dubbitu. Ma avà, in un novu rolu, mi sentu abbastivu còmpiu. Aviu scantatu di a malidizioni di u Palazzu di Elysée è u fattu chì a nostra rilazioni cù u mo maritu anu cracheru, ma aghju trattatu questu umore. Sò un optimista incorrigible è in tuttu trouve moments positius. Perchè aghjunghje? L'unicu chì mi piace ùn sia quandu ùn sò indirizzatu micca da nome, ma da a prima dama. Ùn sò micca u primu, micca u sicondu, è ùn certe micca l'ultimu, sò!

Brigitte argumenta chì, anche u numeru numeru di obbligazioni è a security afflicted, ella ùn hè micca senza libru:

"Ùn era micca natu una persona chì puderia limitatimi! Abbandono u palazzu ogni ghjornu, accumpagnatu da i guards di corpu, cumunicà tranquillamente cù a ghjente, se ne necessariu, andò per un passaghju. E si aghju per quellu ghjornu di u bughju bughju, un caprettu è un pannu, hè difficiule per vede cum'è citatini cumuni. Ùn vidu micca a bisognu di cercà pè e persone ".

"Pò esse un maestru hè una grande felicità!" - dice Brigitte è cumprà i so ricordi:

"Per mè, l'insignamentu hè felicità, orgogliu è un grande piaciri. Mi interessu di travaglià cù i zitelli è i zitelli, ricurdava i mo prublemi di ghjuventù è u dulte, in parallelu i caratteri in i libri, m'hà amparatu à "esse à sente è mio sentu". Hè impurtante per mè chì creceranu cù persone cun pensamentu criticu è apprezzà è rispettu in ogni persona una persona. Speru spergu ".

I ghjurnalisti anu evaluatu in modu riperolutu l'unione cunjugali di Brigitte è Emmanuelle Macron per u prismu di una diffirenza enorma, cite u fattu chì era u so maestru in a scola:

"Questu hè stupidu, Emmanuel ùn hè statu u mo studente à l'scola, ma hà assistitu à un studiu di teatru. Cci ci eranu nantu à i diritti di "culleghji", hà scrittu together plays, analizate e roli è eroi - sò stati relazioni creativi è amici. Quandu avemu prova di ricchezza a diffarenza in età, rispundimu sempre chì no avemu nutatu! Certu, aghju vistutu perfezziunati i mo girugni è i mo ghjurnati, ma questu ùn hè micca a ragiò per rinuncà l'amore! Inoltre, a nostra rilazione principia dopu, è prima chì avemu solu permessu di noi stessu cumunicazione è nunda più! Ùn aghju micca disprezzu qualcosa, ma era difficultu per i mo figlioli per fà a mo decisione. In ogni parting there are grievances, feriti, ma hè ancu u principiu di qualcosa più - amore. À u tempu, l'intemperu hè vinutu, ma prima era difficiule. Per mè era una scelta vita!
Leghje ancu

Brigitte hà sappiutu chì quandu pruvate repensà u passatu o leghje nantu à a so rilazioni, pare ch'ella sia questa hè a storia di altru:

"Vulemu spessu cun i ragiunisti per dà a felicità è l'amore. Perchè Hè sempru - amore!