Cumu Kevin Klein ellu scegli a musa?

In cunnessione cù a liberazione di l'àghjienu di l'album di ritratti di i campagni di publicità di a marca Calvin Klein, u so fundatore è u mastermind permanente, u Signore Kelvin Klein, hà datu una entrevista à a publicazione Instyle.

Da ellu, i fanni di a marca l'avè amparatu da a relazione di u metru cun l'amata musa, Kate Moss. Ùn hè micca sicretu chì u mudellu di moda britannicu hà rivinutu a so riputazione per a cooperazione cù questi modisti. In fattu, Kelvin Klein hà apertu a ragazza per a industria di alta furmazione.

In ogni modu, quandu fù cunnisciutu, se micca un cunculte favorable, u debut di moda di Kate forsi ùn era micca. Ci hè chì, in principiu, u disignu di moda vulia fà facà a faccia di a so Campagnola perfetta à una altra donna, micca mudellu in tuttu:

"Avia avutu un desideriu di travaglià cù a Frenchwoman Vanessa Paradis. Aghju vistu chì a zitella in a mo publicità ùn deve esse cum'è supermodelli cù quale avemu travagliatu cum'è prima. Aghju vistu Vanessa sensuale, bella, ma solu sìmulu à un zitellu, or androgynous. "

Quantu avissi vulutu edificà a campagna publicita, Kelvin Klein disse à u so associu, u patronu eminenti Patrick Demarchelier. Circa una simana dopu, u chjamò u mètudu è mi invitò à vene in u so studiu, induve ellu avia aspittatu à u ghjovanu Kate Moss.

Pruduzzioni di l'edizione aspettava

I ritratti è Kate, è altri mudelli piazzamento prediletti pò esse cunsideratu in u so novu album. In questu sottu una tappa sò cullati ritratti rari quantu i zappani di u guru mudernu sònniatu da parechji anni:

"Ùn vogliu micca fà affaccà, ma aghju dumandatu à questu libru per parechji anni. Jacqueline Onassis m'hà mandatu cun questa dumanda, è hà statu unu di i primi. Ùn aghju micca per chì ella avia bisognu? Allora Anna Wintour hà sempre ricurdatu di questu. Ma ùn aghju micca bè. Aghju campatu in u mumentu è guarda à u futuru. Inoltre, mi scistitu chì tutti st'imulisimi seranu troppu forte per mè, sò primu puntu di scavà cun elli.

Signore Klein hà decisu d'avè issu sta pubblicazione per u cuncepimentu di i so studianti. Ci hè chì avà parechji di elli cunnoscianu u nome di u disignu di moda, ma sò micca familiarizatu cù u so travagliu.

Leghje ancu

Avà seranu l'oppurtunità di studià u legatu di u disignu in l'illustratu "cartulare".