Parc Maritinu Nazionale Las Baulas


U Parque Marino Nazionale Las Baulas hè situatu nantu à a Costa Azzurra di u Costa Azzurra . Malgradu u fattu chì u so territoriu hè assai grande (220 km2), a tarra ocuva solu u 10% di a tarra. A zona costera custituita da quattru grandi platti magnifichi da arena: Playa Carbon, Playa Ventanas, Playa Grande è Platja Langosta. Diciaraghju u parcu più.

Cosa da fà è ciò chì vede?

S'è digià acquistatu una Costa Tica luxuali à i centri lucali è a so sughjornu in i cimi di l'oceanu, è l'ànima demande per novi impressioni, in a cità di Baoulas, puderà truvà qualcosa di fà micca solu duranti u ghjornu, ma di notte.

U parcu offre assai divertimenti per i visitori:

  1. Trastornado A ghjente hà vinutu solu per vede cumu a tartaruga marina ponenu u ova, è da turnà à l'oceanu. U tempu di nidificazione hè da uttrovi à aprili. À questu tempu nantu à e platea partenu i gruppi di 15 persone solu accumpagnati da una guida. Per un ghjornu, micca più di 60 visitatori pudete scrive u parcu. Tutti l'excursioni sò realizati à a notte.
  2. Surfing . In u ghjornu, i visitori puderanu surfà, natanu in l'oceanu è sunbathe nantu à una di e spiaghjate di u park.
  3. Diving . Sè vo site un fan of underwater walks, pudemu avè cunsigliatu per andà à Platja Carbon Beach - unu di i megliaghji di scurci in Costa Rica .
  4. Mangliare . Pudete andà à un tour per mangrove in ogni mumentu di l'annu. Stu viaghju prupone l'uppurtunità micca solu per ammirazione di i boschi pantanichi, ma ancu per vede cocodelli, tacchi è altre abitanti lucali.
  5. Museu di Storia Naturale . Fighjate à u museu à l'intrata à u parcu. Audio tours sò dispunibili in parechje lingue.
  6. Rutes per barca . Se vulete guattà un canoe nantu à u fiume o l'oceanu, vai per un viaghju in barca.

Sè vo vulete passà a notte in Las Baulas, pudete stà in un di l'alberghi in u parcu: Rip Jack Inn e Las Tortugas à Playa Grande, Luna Llena è El Milagro. U pranzu o pranzu pò esse gudutu in unu di i ristorante di a riserva, induve vi offre a cucina lucali .

Per u turista nantu à una nota

  1. Piglia una scursioni di notte in anticipu. L'oppurtunità di entre in u gruppu dimòniu durante a staghjone maiò in dicembre è ghjennaghju.
  2. Ùn tutte e territoriu di a riserva hè guardatu cù cura, perchè ùn avete micca lampate micca in una spiaggia, ùn utilizate micca linuxi senza fiore, scumpressate senza un lampu, ùn andaraghju micca nantu à a sita nantu à a marea di u mare (tartaruga i ochja ova è pudete spinta), ùn fate micca fureste forte è Ùn vene micca vicinu à i reptili.
  3. Ùn lasciate micca a coperchio è sopratuttu i sacchetti di plastica. I tarritorii pigghianu di meduna, manghjendu è mouru.
  4. In u Parcu Marine Nazionale Las Baulas, a cullizzioni di uvaghji è a cattura di l'animali hè stata rimbritta è solu pruduttori furnisce questi prudutti.
  5. Se tu, senza un ricordu in l'amore di Las Baoulas è ùn vulete micca parte cun ellu, possa l'uppurtunità di mantene à un vuluntariu. Tutte l'infurmazioni pò esse acquistatu da l'office MINAE (Ministeriu di Ambiente è Energia) in Playa Grande.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à Las Baulas, deve piglià un busu chì va da San Jose à Huacas. A stanza si trova in San Jose 300 m à u nordu è 25 m à u punenti di u sputeru di i zitelli. Un altru busu parte da l'estazione in San Jose, situatu 300 m à nordu di l'entrata principali di l'Ospitalu San Juan di Dios.

Sì vi vulemu direttamente à Tamarindo , piglià u busu chì partenu da l'Ospitalu San Juan di Dios. Pudete viaghjate in busu da Santa Cruz (Santa Cruz) à Playa Grande. Dui vaghji a 6:00 a 13:00 andà in u park. U busu torna à 7:15 è 15:15.