Chì ci hè sta analisi - un coagulogram?

Molte parechji anu asignatu un studiu di un fluidu bioloicu chjamatu coagulogram. Aiutera à u patronu di trattamentu per stabilisce l'statu di l'hemostasi, per identificà a presenza di l'hiper- o l'ipocagulazione. Inoltre, i pazienti sò diventate più faciuli per capiscenu i parechji sintomi sò secondu chì u tipu d'analisi sò un coagulogramatu, ciò chì hè fatta, è cumu si pò descipitarlo nicamente.

Chì hè incluitu in l'analisi di coagulogrammi?

L'hemostasi hè un sistema chì hè rispunsevule per a consistenza nurmale di u sangue, in quantu a so capacità di u puddu. Ogni mancanza accade à a furmazione di trombi, chì hè tipicu di varicesi, di patologias cardiovascular, di malati autoimmune è di malati epatoggii, o à una diminuzione di a densità di u fluwu biologicu (l'emofilie, anu purgatu fredu per u danu vascular).

Cusì, u coagulogramu difiere di u prucessu di sangue generale è bioquimicu in secunnu l'indici. Incluye in a versione base:

  1. PTI (indici di protrombina), PTV (tempu protrombinu) o INR (ratio normalizatu internaziunale). L'ultima testi hè cunsideratu u più informattivu è univirsali. Questi indicatori permettenu per calculà u periodu di u tempu per quale un furore di sangue si forma in u situ di u preghjudiziu.
  2. Fibrinogenu hè una prutetta chì hè rispunsevule per l'apparizione di trombi cum'è l'ultima tappa di a coagulazione di un fluidu biologicu è si cunverta à fibrina.
  3. U timinu di Trombina. Espectii, per quandu periodu da u fibrinogenu hè pruduciutu fibrin.
  4. APTTV (timbali d'attivazione di tromboplastinu). L'indicatore permette di scrive u tempu di a furmazione di coati di sangue.

L'infurmazioni per u coagulograme hè acquistatu da un test di sangue per paràmetri parametri:

Questi indicatori supplementari hè necessariu per un diagnosi più precisamente in casu di suspetti d'una malatìa specifica, speciali durante a gravidez.

Preparazione per l'analisi di coagulogram

L'esigenza solu per un paciente prima di realizà un studiu hè un rifiutu di manghjà 8 ore prima di u fluidu biològicu hè recullatu. Hè ricurdatu di donate sangue in a mattina, ma questu hè micca un regnu strettu.

Quantu hè analizatu u coagulogram analizatu?

U tempu necessariu per contà l'indicador quantitati di l'studiu hè 1 ghjurnata di travagliu. Puderà più di l'intervallu especificatu, secondu l'equipamentu installatu in u laburatoriu, cumu a necessità di trasportu u materiale (micca più di 3-4 ghjorni).

Nuzioni di analisi di coagulogrammi

U discipheramentu di l'studiu cunsiste à paragunà i paràmetri assicuratu cù i valori di riferimentu.

Sò:

  1. Per PTI - da u 80 à u 120%. Se se supera, a carenza di vitamina K hè pussibile in u corpu, è a capacità ridutta di u sangue à u cunghjettu hè diagnosticatu. Se u RTI hè menu di a norma, questu pudite indicà un statu hipercoagulable.
  2. Per PTV è INR - da u 78 à u 142%. U devenza di sti paràmetri hè simile à quella di u PTI.
  3. Per fibrinogenu - da 2 à 4 g / l (in e donne chì ponu incà grossi à 6 g / l). Un aumentu di a quantità di a sustanzita indica una tendenza à trombo, è una diminuzione di a quantità di u sindrome di DIC o di i patologii di u fieru.
  4. Per u tempu di trombina - da 11 à 17,8 seconde. A devenza di u paràmetru da a norma hè direttamente ligata à l'indicatore previ è a cuncentrazione.
  5. Per APTTV - da 24 à 35 seconde. Se u tempu hè menu, quì indetta un statu hipercoagulable. Cù un aumentu di l'ombra di l'hemofili, u DVS-sindromu 2 o 3 gradi.