I primi aiuti per affucallu

In mezu à a stagione di stagione, l'infurmazione hè sopratuttu nantu à a prestazione di u primu assistimentu pre-hospitalu per affucari, chì ogni persona hè propria per esse pronta per salvà quelli in u prublema.

E Stage di u trattamentu di urabilisi per affucallu

L 'azzioni di u salvatore durante a fugliale sò spartuti in dui e stages:

  1. In l'acqua , a vittime hè purtata à a spiaggia.
  2. À a spiaggia - misura per a risuscitazioni di a vittima.

A nutizzia di u pesu di rinfriscà, avete da ghjunghje rapidamente u locu più vicinu nantu à a spiaggia. Per natà à l'affucamentu hè bisognu di u ghjornu, postu chì i so sperienzii cunvulsivu di natari representananu un periculu morti per u salvatore: hè assai diffìgliu di disperse da a captura di l'usu di l'usu. Sì a persona chì hà digià imberta à u fondu, hà bisognu à pasce è natà in ellu à u fondu, piglià da a manu, sottu u codice o da i capelli è, soprassement forti da u fondu, per flutterarii, travagliendu cù a so manu libera è i peri. À a superficia di u capu di a vittima hè stata mantinutu sopra à l'acqua face sopra, natava à a spiaggia. Sì, in un panicu, un omu affucatu ti piace à voi, immersé si sottu l'acqua, unu deve piglià un respiru fundatu è muzzicu più veloce, perchè perdi u sustegnu è ogetta e so mani.

Dopu l 'estrazione da l'acqua, hè necessariu di determinà u tipu di l'affucari pi caratteristiche caratteristiche:

  1. True, o "blu" affucannu - a faccia è u collu di u culore di culore blu curanu, u liquidu spumoso roscu hè attribuitu da u nasu è di bocca, i vetbi di u collu sò inchjati. Stu tipu di affucari si trova in quelli persunaggi chì, davanti à perdienti a cuscenza, praticavanu per a so vita. In questu casu, l'acqua hà trasfurmatu in i tratti respiratorii, pulmoni è stomacu.
  2. Syncopal, o "pale" affucatu - a pelle hè grisa pallida, senza bluinga pronunzida, in casi nuclii raramenti, una scuma hè osservata. In questu casu, l'acqua ùn hà micca pendu in i pulmonate per u spasm riflettu di a glottis, chì hè più spessu osservata in quandu contaczione di acqua assai fridda o chjaru. In a maiò parte di i casi, ci hè ancu una riflittura di u core, una morte clinica.

Assistenza medica per affucallu

À u veru affucannu di a persona à quandu ci hè necessariu accumincià à un stomacu per chì a capu hè stata sottu un nivellu di una bacinu. Allora, cù i vostri ditti, puliti i cuntenutu di a cavità orali è pressu brusquement à a razziali di a lingua per induce un riflettu vomittivu è stimulanu a respirazione.

Se u riflettu vomitatu hè cunservatu, è i rossi di l'alimentu si vedenu in u prucessu di a bocca, indetta chì a persona hè viva. A prova di questu hè l'apparenza di una tezza. Allora, cusì curabilmente, sguassate l'acqua di u stomacu è i pulmonate per 5-10 minuti, sempri pressu à a basa di a lingua in pusizione facciata. À u stessu tempu, pudete sculaccià a vittima in u patrone cù a palma di a manu, è dinò cusì intensamente in u piticu diversi volte durante a so inspirazione.

Sì ci nun ci era micca una gag reflexe dopu à esse presioni nantu à a lingua, ùn sò micca restos di l'alimentu in l'acqua sferraghja, senza tossu, movimenti respiratorji, a risuscitazione cardiopulmonary chì deve esse accuminciata immedtamente. Per questu quì, a vittima sia posta in u so rinviu è passa à un corbu di corazzu indiretti è a respirazione artificiale , chì ogni 3-4 minuti avissiru altervatu cù a rimoluggia di u cuntenutu di a bocca è di u nasu, girannusi a persona in u stomacu.

Cù un "palla" affucannu à a respirazione artificiali è di u corpu indirettu di u corpu, unu deve esse prurice immediatamente dopu stabilisce a nanzia di pulse è respira, senza perde u tempu di rinfurzà l'acqua.

Massaggio di u core

Per esse realizatu un maschile indirettu di u cori, hè necessariu alliberà u poghju di a vittima di a robba. Una mani si deve esse situata in u terzu di u sternu, perpendiculare à a so superficia, è l'altru nantu à a prima manu Parallel à a superficia di u pettu. U tremore Rhythmique (frekwenza 60 - 70 volte per minuti) deve esse pulitizzati nantu à u pettu. Quantità a 4 - 5 pressione si deve una parolla ("bocca à bocca", chì sustene u nasu di a vittima, o "bocca à u nasu", tenendu a bocca). L'azzione ùn finiscenu micca finu à l'aparenza di palpitazioni è di respira (finu à 30 à 40 minuti).

Aghjustita, a vittima hè bisognu à l'hospitalisazione è l'assistenza medica per affucallu, perchè ancu se dopu a risuscitazioni a persona salvata sente bè, hè un risicu di cumpetite (arrestu cardiavule ripetutu, edema pulmonar , fallimentu renale, etc.).