Aging del corpo umanu

Oghje hè un prucessu fisiulogicu chì hè inherente in tutti l'organi viventi. U crescenu di u corpu umanu si faci parechji anni è è generalmente carattarizatu da:

I Biologi cuntenenu chì in fattu, l'invichimentu di u corpu accumenza cù u tempu chì u prugramu di u persone si spende. Questu succede, per regula, in 25-30 anni. A quistione di a manera di firmà l'avianu un organettu hè significativu per a ghjustizia in generale è per ogni individuu.

Causes di u Enigma di u Cume Uterra

A ghjente hà sceltu di identificà e cose di u vignettu di l'antichità. Oghje, ci sò parechje teorii di l'iniziu di a vichjàia. Sicondu i punti scientificu, i fatturi principali chì anu un impactu negativu annantu à u corpu umanu sò:

A teuria più apprezzata u ligame premature di l'organiziu à l'accumulazione di radicali libri , chì sò molti inestabili in quali ci sunnu pochi elettroni. Li radicaltei liberi causanu una quantità di malatie, cumu l' attaccu di cori , i maniche, cancer, etc.

Cumu rallentisce u crescenu di u corpu?

Oghje, ùn hè micca pussibule di impidiscia un prucessu geneticu naturali, ma hè pussibile abbattitu di lentine u prucessu di l'anzianu. Posponimentu di u piriu di a età vechja hè pussibule se unu seguite a seguenti cunsiglii di i duttorii è fisiologi:

  1. Per guidà un stiltu di vita sana, per abbandunà i pratiche male.
  2. Stà attentu fisicu.
  3. Equilibbu nutrimentu, enriching the diet with foods rich in antioxidanti (a maiò parte in vegetale, frutti è baga), è complexi vitamin-minerale.
  4. Per cunsumà assai di l'acqua neve.
  5. Hè raziunale per urganizà a rutina ghjurnata, intraggistrate inturniati di u travagliu è u restu.
  6. Hè abbastanza per passà assai tempu in l'aire frescu.
  7. Stimulà a mente à u lettu, i ghjucuri intellettuale, etc.
  8. Per manifestazione di l'attività soffrenu per mezu di a cumunione cù a famiglia, i culleghi, l'amichi, di l'arti cusì propiu.
  9. Piglia l'assistenza cusmetica per l'apparenza, chì hè particularmente impurtante per e donne. A cosmetologia muderna, a cirugia plastica permette a spaziare visualmente di più di una settanta anni.