I gesso di màquina applicata

Oghji, u tavulatu da a manu ùn hè più pertinenti, postu chì sò tecnichi privati ​​per vernice. In l'Occidente è in l'Europa, u piazzamentu di i muri nantu à a machina hè utilizzatu di più di 15 anni è ùn anu solu risultati positivi. Stu metudu hà l'avutri benefici:

I magli di ripigliate sò sistemi intelligente chì furnisce l'applicazioni ideali, reduzanu u tempu è risparmià solu. U sicretu sicilianu di a macchina hè in nodes speciale, quandu, quandu a suluzione hè struvata, hè satuata cù l'aire è facia più voluminosa. Cusì, a guastazione manuale necessa 12 kilogrammi per metru quadru, è per un mekanizatu 15 kg. A diferenza hè di 3 chilò per capu. Se applicate 3 tasse, l'economizamentu serà 9 kg.

In a macchina, pudete aduprà una strumenta più longa è più larga, in cuntrastu à una spatula specialista chì travagliava manualmente. In u risultatu, u muru diventanu perfettamenti uguali, chì hè assai impurtante in u travagliu successivu. Allora, l'apparenza di u basamento o l'impositu di a tile dipende da a evennesse di u muru.

L'unicu susteneru hè l'area di l'applicazione di stazioni per u ghjuvatu hè chjaru bellu di largu (130-150 metri quadru). U prezzu di l'alchimia di màquina hè di 4-10 dati, secondu l'indipindenza di a cumpagnia.

U prucessu di ripristinari muri nantu à a machina

Ci hè parechje staddi di travagliu:

  1. Determinazione di a curvatura di a superficia è a stallazione di livelli stucchi.
  2. Elaburazione di gesso per l'applicazione di màquina. A cumulazione secca hè colata in una stazione di gesso, in quale l'acqua hè automaticamente o fornitu manualmente. U mischju hè mischju à a cunsistenza pertinente.
  3. Applicazione. Puderia per una manghjola à pressione alta.
  4. Forma formate. U mortero aplicatu hè sparse cun spatuli è una regula. Dopu un seccu, u gessu hè struitu à una struttura uniforme.