A tola mural

Consu, o altru, un tavulinu di u muru, s'assumiglia di una tagliata in dui tuli, cù dui pedi, si apprezzati à u muru. Ma questu ùn hè micca a sola varietà di sta famigghia mobili. I consolini sò chini, cù tutti i quattru peri, cù stantoni, cajunati, è sò dinò, chì si trova, trasfurmate in un tabellu regula.

Variiche di tavulieri

Ci sò trè tippi principali di cunsulazione: parete (side), cunfortu è cunsula mesa. Parlà di ogni tipu separatu.

  1. Side table . Fighjendu una mesa ristretta cù dui pedi, chì ùn ponu micca esse separati da u muru, chì hè attaccatu, più preziamente - anu attaccatu. Ùn hè stabilitu per u so disignu, per quessa, hè solu attraversata à una spedizione, parete o altru mobili. A facciata trasera hè chjachjata, è davanti à una mesa di tale pò avè qualchissia forma - semicircular, rectangular, irregular. Questi tavuli di u muru sò bè ​​adattati per a cucina, u passagera, l'habitació, ghjucanu à u rolu di una mesa di notte. À quellu chì hè piacevule per aghjunghje tutte parechji trivialità, i chjavi, un telèfonu per mette un vaso di fiori. S'ellu hè in cucina, ghjocu u rolu di un spaziu di travagliu o crescente di più.
  2. Tableciate soffiani hè parechje à un pappagallou coperto. Sò "incrusciati" un finu in u muru o fassi cun l'idee cun auturità, perchè e cose ùn sò micca necessariu quì. Ancu s'ellu si trovanu, funziona una funzione puramente decorativa. Ci sò mudelli di tavule di pittura pratiche chì pò esse sbulitatu cù plegare à u muru. Sò più chjucchi, postu chì occupanu un minimu di spaziu, ponu esse postu in ogni locu, sopratuttu da chì u pianoforte sottu una consola sianu libera. Se u supplementu cù un specchiu nantu à u muru, aghjustemu un petit dressing table. A tavola pittatoghja hè assai piacevule per a cucina, sarà spaziu, postu chì hè facilitu per doblegà è di liberà un spazi vale per ùn avè necessariu.
  3. U terzu tipu hè un tavulu cumportu di u wallpapers. In cuntrastu à l'altri dui di i so figlioli, pò esse abbastanza autonomi, senza nisun sustegnu supplementu. Pò esse mette in u muru, è se ne necessariu - mette in u centru di a stanza da u pettu è di a bufali. Ancu in un passaghju sicuru, una testa serà appruvata, postu chì hà dimensi modesti è a più freti vicinu à u muru. Hè piacevule à furnisce temporanjament un sacchju, un caprettu o guanti, è si questu panellu hè ancu cù porte o stale, ùn li ùn li cogliu. In questu pudete abrazice trinkets, pettini, maquillaje, capelli di pelle è bandi elastichi. Di sicuru, questa tavuledda pò stà parechje più com'è un cofanu o cacciatore, ma hè assai funziunale è aiuta à creà un internu ecletticu. E ci sò parechji mudelli chì anu a capacità di trasfurmà è ponu turnà in una tavula di coperto cumplicatu à una velozzione di u lampu.

Certi sapugni di interjuri cù una cunsula

E tassi eleganti di u muru sò bè ​​in elli. In ogni casu, siddu si sò aggradamente attaccati da altri oggetti di l'internu, sò capaci di fà i miràculi. Per esempiu, appressu à a cunsola vi face una maravigliosa scelta o quarchi picculi ritratti, un specchiu. In u tagliu sè stessu pudete mette un vaso cerale, metale è cristallu.

Dopu à i classici di u genre, pudete combine una table eleganti cù una bella lampshade, lampi di scrivelaggiu attraversu o sconces murales . Sta tècnica attrae l'attenzione à a cunsola è a cunforma in un puntu riali di a situazione sana.

Quarchi cosa hè pussibule cumerciu di cunvene un internu nantu à un paru di cunsolesi situati à ogni uccisu di a chjappia o di a finestra.