Fortune Ivangorod

Una di e antichi evidenza di a furmazione di u Statu Russu hè u Museu Fortezza di Ivangorod. Hè situatu nantu à a banca di u fiume Narva, in a regione di Leningrad. Questa antiquissima antica era custrutta in u 1492 da l'ordine di Tsar Ivan the Third (Vasilievich), in onore di quale ellu era chjamatu Ivangorod.

A furtizza di Ivangorod hè statu creatu da difenda i fruntieri uccidintali di i terri russi, chì eranu regule di a regula cunquistatura. È finu à chì u Tsar diventenu cunuscenza di a alianza militare di Livonia cu Svezia , diretta diretta à a Russia, fù da decisu immediatamente di rinfurzarà i posici occidenti. Inoltre, questa zona hè stata creata per edificà a fortificazione. Ci era una furtizza nantu à una muntagna, chì fù chjamata Mountain da a Maiden è fù lavata nantu à trè parti da l'acqui di u fiumu Narva, chì era assai piacevule per difende posizzioni.

Ma solu l'architetti facianu una calculazione fallotta in l'eletta di a forma di a fortaleza è hà fattu una forma quadrangulari standard chì ùn hà micca ripetutu a forma di e volta di u fiumu, cum'ellu era fattu quandu cumincià à custruisce tali pusizioni di difesi. Questu permette di abbandunà senza fonti à e mura di a furtizza, è di l'inimitu - per unnaturatu à sbarcà nantu à u fiumu fiumu è pussete positi excellentu per l'attaccu di a fortizza Ivangorod. In principiu a furtizza avia un apparenza ligeramente diffarenza, micca u listessu di l'oghje è era più chjucu.

I dimenisuni di a fortaleza sò stati compensati per u so ramu internu - ghjè per un gran numaru d'armi. Ma, sfurtunatamenti, un spaziu pocu di a furtizza stessu ùn pudia micca accuncià un bonu numaru di suldati per a so difesa.

I travaglii di a crescita ùn si sò micca custritti d'aspittà per a so cunferma per un bellu pezzu, è quattru anni dopu a Fortaleza Ivangorod fu pigliata da i Suvi. Pigliò quarchi ura parunu. Ma ùn anu micca stallatu di stà in Ivangorod per un longu tempu. Quandu l'armata russa mandò rinforzi, i sueddi si ritironu. Doppu stu successu, duranti trè mesi, una nova furtizza hè stata fatta, chì prima di piglià à a missi di prima, chì hà ripetutu u terraniu è hà avutu una capacità assai più grande. A nova furtizza era chjamata Grande-Boyar City.

Duranti u seculu dopu a custruzzioni cuminciatu, a furtizza fù cumplita è megliu. E avaristi cunservatu a so apigna originale per questu ghjornu, ùn era micca suffrutu tantu malu durante a Gran Guerra Patriòtica, quandu, per l'aire, i facia chì i fascisti destrude a maiò parte. A furtizza hè attivamente ristabilita, è in u so territoriu sò duie chjese.

Cume si avvicina à Fortezza Ivangorod?

A scursioni à a fortizza Ivangorod hè assai populari in u visitante di a regione di Leningrad, perchè pudete senterà a sopra di i seculi è ci hè una occasione di toccu u passatu. Prima di avè ottinutu à Fortaleza Ivangorod, bisognu di cunnosce u modu di u so operu, sopratuttu se vulete arrivà quì, senza guida. Ma s'ellu ùn hè micca assai forte in a storia, hè megliu utilizà i servizii di una guida. Quì i visitori sò indicati tutti i siti famosi di a furtizza è cuntenenu di a storia di u nome di ogni chjarpali.

Prima di avè ottinutu à a Fortaleza Ivangorod, bisognu di piglià cura di i biglietti è passa per anticipazione, perchè ùn hè una fortezza in l'area di a fruntiera, è i ducumenti sò rigorati veramente. Per stranieri, una visa Schengen hè necessariu. Hè facilitu arrivà da San Petruburgu cù un bus regular, chì pò piglià à l'estazione di l'autobus in u Canale di l'Obvodny o à l'Estazione Baltica. A furtizza hè aperta per i visitori di 10 à 6 ore. U costu di pagamentu à a guida hè di circa 750 russu, è u bigliettu - circa 50 rublime.