Museo-Immagine di Kuskovo

Veshnyaki, Vladychino è Kuskovo sò u paesi storicu di u distrittu amministrativu orientali di Mosca. Eccu unu di i posti di peregrina cchiù famusi per i turisti di Mosca - a famiglia di Sheremetyevs in Kuskovo.

Storia di u duminiu

Museu-Immubiliiu Kuskovo fù custruitu in u seculu XVII, è hà appartinutu à Sheremetyev. In prima, a spluta hè statu prisintata à a famiglia per u valutà è a vittoria di u Marshal Sheremetyev in a battaglia contru Svezia. Sottu Comtinu Petr Borisovich, u palustru converti in un palazzu autenticu: hè stata postu un giardinu è i novi edificazioni di u gruppu sò stati construiti. Dopu à a rivoluzione di u 1917, u stabilimentu evitava u destinu di a maiò parte di i nidi nidi - u so territoriu fù dichjaratu una riserva è abitava un museu di porcellana. Oghje cumu cuncerti di a musica classica è esibizioni sò accaduti regularmente. Ci hè un museu di ceramica, una galerie d'arte, una casa italiana, un spaziu mirroru.

U locu duva u castagnu di Kuskovo hè lucalizatu bè specje pittorescu in l'estiu: u verdu di i parchi, i picculi stati è i laghi mirrorati. U maestru stessu hè nantu à a sponda di u reservoir.

Cume accade à a spluta di Kuskovo: pudete ghjunghje da l'estazione di metro Vykhino da l'bus numero 620. Da Bus Entuziastov hè un bus numero 133, 157M minibus. Da l'estazione di metro Ryazan Avenue ci sò buses Nos. 133 and 208.

Big house

Una casa grande hè chjamata palazzu, cuncepitu per riceve i visitori. A casa hè dui piani, custruitu in l'architettura di u classicismu russu. Pudete passà da u museu-estate in un cercolu, trasfurmendu da un spaziu à l'altru. Stu schema hè assai crontu per esse realizazione di l'excursioni: ùn hè micca solu pussibile avè nunda di qualcosa.

I ospiti si pò passà a casa è vede l'internu cum'ellu era in i tempi di u conte Sheremetyev.

In una di e camere nantu à a tavola sottu u vitru hè una ripusizione mosaica di u territoriu tutale di Kuskovo. À u primu sguardu, pari chì sottu u vetru ùn hè micca un mosaicu, ma un disegnu, cusì hà fattu u travagliu.

Hè impussibile ignurà a cullizzioni di a pintura di u conti. Dicenu chì Sheremetiev hà da sceltu persunalizatu sceltu per a so galeria. In una di i chjassi parechji volti di i XVI-XVIII sèculi di artisti Francesi è italiani sò cullate. A carta di ritratti cuntene 113 pittura.

Italia è Olanda ind'u stessu terra

Ci sò dui picculi caseri in u parcu, sottu u nome sicondu u tema architetturale principali di a suluzione.

A prima casa si prisintò, fatta à stàcciu lacònicu di a custruzione Italiana. A dicurazioni interiore di u locu arrispunniu à l'usi Dutch. Malgradu u fattu chì sta casa era solu una imitazioni di l'edificiu Olandese, hè stata utilizata da a famiglia di u cuntalli cum'è una vivenda chjesa.

A casa italiana in u Kuskovo Manor appareva dopu à 5 anni. Hè statu attribuitu u rolu d'un palazzu per i receptu.

Resettlement di u museu

In u 1938 un museu di ceramica fù trasferitu à Kuskovo. Cumu quellu annu u museu hà ricivutu un prefessu di u so nome è divintò cunnisciutu com'è u Museo statale di ceramica è l'Estate di Kuskovo. In Russia, questu hè l'unicu museu di a ceramica, perchè l'exhibiti exhibited in casa, sò veramente unichi. Inoltre, u museu di Ceramica è Vitale Kuskovo hè cunzidiratu unu di i più grandi di u mondu.

Ritorna di e tradizione

U Palazzu di Kuskovo in Moscu ùn prupone micca solu scelta è visiti à i musei. Oghje, urganizanu casali, feste e festività è organizanu récepzioni in accordu di tradizioni antichi.

In l'estiu, pudete vedene i novi omi, cù l'aiutu di i fotografia prufissiunale questi i primi passi da a nova famiglia. In ogni casu, ùn sò micca sessioni di photo di u locu: sparendu u palazzu è l'edifizii cunghjuntini hè pruibitu.