Allergie primavera

Ùn sò micca sole ghjorni, arburi furiali è corsi verdi portanu a ghjente di primavera. Sfurtunatamente, hè u periodu di primavera, u tempu di a florazione attiva di e piante, chì porta à molti pòpuli ancu fughdi di feno. Chì significarà sta parlà strana? Ddu mèdici chjamanu una reazzioni allergique à u polu, chì si manifesti principarmenti in a primavera.

Perchè l'alergia nascenu?

Quasi 200 anni avianu passatu da chì u duttore Bostock d'Inghilterra annuncia ufficiale una fera di fenu. Cridìa chì i sintimi allergii associati cù u fenu. Dopu cinquante anni, era pruvatu chì u fenu ùn hè micca di culpè, è i sintomi di a pollinisis allergii sò causati da u polu di i pianti. Ma u nomu s'accustò, è ancu in u nostru tempu u terminu "fianu di fenu" hè sempri usatu.

Avemu digià dittu chì u polu hè a causa di a morti staghjunali. Questu hè chì a natura hà cuncipitu un impiegnu cumpletu di ripruduzzione vegetali. Hè a piuma di u polu chì porta tutta l'infurmazioni genetichi nantu à a pianta durante a polinizazione. A primavera hè u tempu di a polinizazione tutale di i piante, u polene vola in tutte e spori invisibili intrecciate u vinu respirariu. È hè dunque chì l'immunità umana principia à stimulà a produzzione d'antichi, chì causanu i primi sintomi d'allergii.

Quandu hè u tempu di piglià e medicina da a polulugia?

I sintomi di allergii di primavera sò simile à quelli chì avìanu mentre u cuntattu cù un altru allergenu. Ma causa di u staggione pò esse stabilitu chì e seguenti complaint si sò pricisamenti per u pòpulu ubiquitous:

  1. Conjuntivitis o infjammazione di a mucosa di l'ochju, hè carattarizatu da inzuccarazioni è vermiculite, sequitevuli, prucidi, è à spessu i dolore à l'ochji.
  2. Runny nose o cungiuscia nasali.
  3. Ughjuliane, chì ùn hè micca cumporu da u dulore.
  4. Tough dry.
  5. Itching in the ear and nose.
  6. I manifestazione di a pelle sò rareti, ma vale a minuranza di elli: urticaria, prucia, secura, coghju di flake.

I sintomi pò esse unicu o in ogni cumminenza è intensità. Scurderete si passanu in u tempu sicondu è cale, à a matina è à a strada. Ma in u locu, durante a pioggia è à a sera s'ortazzau significativamente. Ma ancu cun manifestazioni dèbuli è raru di a maladie si valerà cunsiderà perchè cumu a cura di a fede di fenu, perchè ùn ci hè ridottu di notte sensibilità poviri, ma ancu parechje cumpetite.

Spessu, una alergia à u sole di primavera cù u tempu avà da esse accumpagnatu da i batti di l'asma bronchial. Spessu, diverse malatie virali, in quali infizzioni sò più faciuli di penetraru in u corpu per l'immunità di enfasi.

Mètode di trattamentu è prevenzioni di allergii di primavera

Cumu trattà a polulugia, si ùn ci hè nudda manera di scappassi di u polene, avemu discendenu issa. Dopu tuttu, ùn tutti ùn sò l'oppurtunità di fà un longu tempu in un paese cun un clima diversu. E in casa ùn vinaranu micca parechji manoli.

Per principià, hè bisognu di avè un antistamine pruvucatu à manu. A più chjave di ciò chì duverebbe ricurdate - ùn hè micca l'urimicu, ma cerca l'aiutu di un medico chì hà da ricuverà è cunsigliate una droga chì ùn ùn causarà a so sùbitu eccessiva è esse attu rapidamente. Senza di sti medicini, i sintomi rinuvanti avè averà aspittà un bellu pezzu, chì anu aghjà in modu di a qualità di vita.

I mètti semprici di prevenzione di a pollinu hè ancu aiutà. U puliticamenti di umidità regula, pantalalli nantu à i finestri, umidificazione di l'aria in l'appartamentu reducià u risicu di a penetrazione di l'allergenu in a sala di vita. In a strada, hè cunsigliu per aduprà ghjochi di u sole è ancu cammendu in notte. Dopu un passaghju, un cambiamentu di vistita è lavurama prudente sarà mandatu.