Daylilies - preparazione per u invierno

U daylilies sò popularu cù i ghjardinari è di i paisaghjetti per i dui propietate principali - bellezza è unpretentiosità. Trà i migghiara di spezie di daylilies hè difficiulmente distinguishle i più attrattivi, postu chì tutti sò culle brillanti è spressivi durante u periodu di fioritura. È sempre difficiule di crede chì una bella fiore delicata pò esse unpretentiu, ma in a materia di cura di daylilies hè veru. A pianta pò creta senza un trasplante durante deci anni, fiasca à a penumbra è esse micca selettivi à u tarritoriu, ma in una cura minima ùn averia bisognu, per esempiu, prima di l'hibernazione. Ccà cunfundini dettu u tema di cumu preparà un fortissimu annu per l'inguernu.

Elementu ufficiali di daylily

Daylily hè di a famiglia di e pianti di liseri. In Auropa, sta finezta era impurtata da l'Asia è hè stata fatta in novi territorii. Una fattura interessanti di a pianta hè un fugliu di un ghjornu. Ogni vittura viaghja solu un ghjornu, ma per u fattu chì i capi sottu à u troncu sò parechje, u fiorente dura assai tempu. Sta pruprietà caractéristica pò esse aduprata da i lettu di fiori . Sè pezziunate diverse varietà di i primi à u tardu, u pitturante fiore dura un veru estiu. Per questu questa bellezza per continuà da annu à annu, hè impurtante per avvicinà l'invernamentu di u diablemente in modu responsibile.

Preparazione d'autunno - poda di daylilies

Ciò chì ghjornu di i ghjorni spessu chjamanu i fiori pè u mandatu, hè cunfermatu in l'issueu di u vaghjimu è di l'inguernu. Questa pianta hè assai invernu è ùn sianu manca di manipulazioni complicati. Determinate quandu se sirvìa à cutulà u ghjornu di ghjornu di l'invernu, hè necessariu per a pianta è u "cumpurtamentu" in questa stagione. Li ritmi di flora sò sbulitate sùbitu dopu à fioritura Sì u vaghjimu hè chiuvutu, e poi di i pani umidi dopu chì marchjate pò stà nantu à i vignaghjoli, in quale casu sò ancu desiderate esse tagliatu. Ma cù e fogli, ùn avete pressu. A pruning fine di daylilies per l'inguernu si faciule in u tardu di u vaghjimu, postu chì a foglie anu un immubiliu ancu in uttrovi-novembre per esse verdi è vivos. Quandu sò sempre sfruttati, hè bisognu di cutà a tarra entera di i pianti è sguassate da u situ, per riduce u numaru di pesti, rosi è a probabilità di e malatie in a staghjoni.

Invernazione di daylilies

In genere, inverndu è a preparazione per ghjornu di u ghjornu di l'invierno di variità sfarenti hè diversu, u gradu di cura dipende nantu à e caratteristiche di a variità. Certi belli ghjurnali ornamentali oghje bianchi oghjinchi maiori puderanu micca soffrezzu assai di l'invernu, cusì per a prevenzione necessanu un refuggiu, più variate adattati pò tolerà l'invierno senza interferenza fora. Hè impurtante ancu di pensà à u refuggiu di i ghjorni di ghjornu per l'inguernu s'elli si sò stati posti in u vaghjimu di questu annu, questu serà un aiutu à l'adattazione di e piante. Appetiti adattati jinkludu serratura, tiben, ħaxix niexef, turfi niexef jew fergħat ramel. Prima di vultà i ghjorni di ghjornu di l'invernu, avete bisognu di verificà chì a finali tempu friddu, perchè se a temperatura di l'aria risite di novu, i ghjorni di ghjornu poveranu mori, chì anu a so cundizione assai pegunatu chì un refuggiu tardi. Ci hè una altra manera di inviendu l'alloghji, forsi micca abbastanza faciule, ma adattate per a zona, induve in a stagione fredda a temperatura righjistu à 35 ° C. L'idea hè chì à a fini di nuvembri, u risiziu di a daylily deve esse scavalcatu solu è si trasfirìu a un refuggiu friddu, ma più sparing, è in a primavera, torna, piantatu nantu à un lettu.

Eccu tutti i cunsiglii simuli nantu à cumu preparatori daylilies per l'inguernu. Sì ùn sò micca trascuratati, in a primavera, i fiori darà novu cun piacè cù u filu.