In un alloghju ùn ci hè micca latti adatti - chì fà?

L'amarezza hè a chjave per u sviluppu di un zitellu sanu è happy baby. E mòmini muderni anu interessatu interessu in u tema di stabilisce l'ambrati, a produzzione di u latti, i modi ghjustificate di applicà è pruvate d'alimentà i zitelli cù u so latti à u largu possibbili. Invece chì u prucessu hè una natura naturali è sughjettu, i dumanni sò sempre arritti di u tempu. Unu di elli - chì farcite sè ùn ci hè micca un bè lece in un putru?

Cause di distinti canteri di latti

Hè bisognu di risponde chì e situazione chì sia quantità di latte hè pruduttu in un soiu chì in un altru ùn hè pocu cumunu. Ci hè parechje razze per questa. In casi listessi casi, a causa si trova in funzioni fisiulogichi di a struttura o operazioni prubilmente trasferitu in un solu pettu. Eppuru, perchè elli sò più eccise, ùn vi fighjenu micca nantu à elli. U mutivu principalu per parechji quantità di latti hè a differenza in l'estimulazione. Comu si cunnosce, u più di latti di u zitellu vole, u più spessu appiicata, più pruteghja u pezzu di a mamma è ancu u più latti hè pruduttu. I ragiunarii di a diffirenza in l'estimulazione pò esse parechji:

L'errore principali di u casu di un prublema

U zitellu, anche di a so tinta età, capisce oghje chì u latte hè spartu da un mumentu à a bocca, è per piglià da l'altru, unu deve attivamente travaglià. À questu stage, certi babotti cumincianu a manipulari li so 'matri, girannusi da i pettini mossi, pulling his legs e esigenti à tutte e cose à dà un bagnu "bonu". Sfortunatamente, i matri spessu cumincianu à pruvucazioni è ncontranu i duminii di u zitellu, dà l'oppurtunità di gudirà un lunchu faciule. Cusì hà fattu un círculo vilociente, u pettu, in quale ci hè digià livatu pocu, ùn si priva di stimulazione, chì face u latte à diventà più chjucu.

Azienda per stabilisce una produzzione uniforme

I principali azzioni di a mamma in u casu di una influenza di latti hè di diretta à u fattu chì, stimulannendu l'allenamentu di a produzzione.

  1. Per principià, per un periudu prima di scoppu u risultatu, fate un mussu cù menu latti "purtatu". Cumincià cun ella tutti l'alimenti, dopu à dà dopu à chjappà u sicuru pezzu di u zitellu.
  2. Pruvate quì pirìudu, quandu u zitellu hà pigliatu u so pugnu i più longu, per esempiu, davanti à i sòvuli o di a notte l'offerta micca solu un pettu più minore.
  3. Se u prublema hè in a custruzzione di u capezzolu o l'appiccicatu incorrectu à unu di i petti, l'esse diretta à insignà à u zitellu per piglià è avè amparate cumu degnu dà. Se ùn pudete micca gestite nantu à u vostru, hè megliu cunsultà un duttore o un cumpagnu d'amegamentu.
  4. Se u zitellu prusce rapidamente un minierru cù menu latti, ùn rinunzià è offre torna. Se tentazione sò sempri futile, avete da esse spiegà attivamente da a manu o di pompa di buttina. A funzione ùn hè micca semprici, ma l'acchianu l'aduprà a pruduzione di latti, u più veloce chì u zitellu aduprà per aiutà, stimulating the breast by yourself.

Regoli di prevenzione

A prevenzione di a pruduzzione di menu latti in unu di i petti hè simpricamente sèmplice - da u principiu di l'amegione o dopu a sèrvite u prublema d'ottene una quantità diffirenti, pruvate sempre di alternativamente alterna l'applippi nantu à a manca è a diritta. Pruvate per ricurdà chjaru, cù chì petti eranu alimentati l'ultima volta. Ancu à a notte, ùn permettenu micca un zitellu à sucità solu un pettu. Sì bisognu di spressione, eseguisce una quantità equivalente di latti da i so petri.