Castello Princess Oldenburg

Nò parte pocu da a cità di Voronezh per più di un seculu attrae l'attinzioni di i turisti u casteddu di a principessa di Oldenburg, chì hà a so storia propria, è ancu parechji sicreti è leggje.

A storia di u castellu di Princess Oldenburg a Ramoni

In u 1879, a nuttata di Nicola I Principessa Eugenio Maximilianovna Romanovskaya (per u so maritu - a Principessa di Oldenburg) anu ricivutu un rigalu di cunfrontu da u so propiu untu di Tsar Alessandro II in u paese di Ramon. Intruducendu u duminiu è arrivendu à Ramon, a famiglia reale hà pigliatu a custruzzione di a splutazioni è in u 1887 a custruzzione di u grandi edilizziu anticu d'inglesi era culminata, chì diventò u duminiu di a coppiu. U palazzu di u culleghju di u magrile di u Signore d'Oldenburg anu un grandu salottu, un salottu, un salottu, diversi aulas è camere, è un chambre per a coppia. Inoltre, l'internu di u casteddu impressu cù u so lussu: bibliugrafia alle porte è scala, marcosi di finestra cun manichi di bronzu, mura di pilone di sita è e tile italiane nantu à i chjusde in ogni camere. A sophisticazione hè stata datu à a creazione di l'articulu feritori - torciata cum'è una vigna fina fina, una fissa di foglia di balconi è verandas, è di e porte d'entrata fughjiti davanti à u castellu cù una torre alta è u clock.

Dopu a Rivoluzzioni d'Urgell, a famiglia reale sia ubligata à abbandunà u patrimoniu è si traschera in Francia. Dopu u 1917 in u ramu di castello di a Principessa d'Oldenburg, a caserna, l'uspidale, a scola, a gestione di a pianta è eranu locatelli alternati. Strangamente, ma duranti a guerra u palazzu era ancu micca distruttu. Fascisti, apprendu à l'e razzi tudischi di i pruprietarii di u castellu, rinfriscenu à bomba, perciò diventò un tipu refuggiu per i residenti lucali.

Dopu à a fine di l'anni 70, u palazzu fù truvatu inutilità per a sfruttamentu è era chjusu per a ristaurazione, ma anchi questu, cuntinuau di trasfurmà. U prughjettu finali di ristrutturazione di u casteddu fù presentata da l'architetti alemani in uttobre di u 2009, secondu a quale travagliu hè fattu in questu ghjornu.

Excursii in u casteddu di Princess Oldenburg

Lamentablemente, per parechji anni di l'esistenza, u casteddu ùn pudia mantene a so verità bellezza è grandezza, per quessa, i so visitori muderni ùn sò solu assai imaginate. A data, u palazzu possu l'urdizzatori per u visitatore privatu è i gruppi organizzati.

Accumpagnatu da una guida, pudete vedere i antichi esteri, sviutà a torre, induve vi vede una vista pittoresca di u vicinanzi di u paese è u Voronezh, in modu di passaghju per a balustrade restaurazione dopu à u casteddu. Inoltre, guiddi sperimentati ti brillanu in i sicreti è i leggende di u casteddu di a principessa di Oldenburg, assai di quali sò assuciati à i ghosts. Sicondu una di e leggende, u ghasteru, chì cascà da i muri in u sotano, furmò a siluette di Princess Oldenburg cun una manu esternata chì pudete vede cumu cù i vostri ochji in u so sotano.

U modu di funziunamentu di u casteddu di a Principessa di Oldenburg - ogni ghjornu, cioè luni da 10,00 à 18h00. U prezzu di u bigliettu per adulti hè di 100 errubili, per i zitelli - 50 rubli.

Casteddu di a Principessa di Oldenburg - comu?

Per arrivà à u paesi di Ramon ùn hè micca difficiule. Da a stazione di l'autobus centrale in a cità di Voronezh, ogni 30 minuti, u busu Voronezh-Ramon abbanduneghja. U busu arriva in Ramon à l'stazione di l'autobus, da quandu duvete sguassà u viaghju in u listessu direzzione ghjustu finu à a prima intersezzione. Allora altri 200 metri è u palazzu reali si prisentanu davanti à voi.

I prupietari di i so propri vehiculi avè bisognu à imbulighjarà nantu à l'autostrada M4, da turnate in u panicu à u paese di Ramon. À quellu 8-10 km trà u centru di u paese, passendu a stazione di l'autobus, è truvate nantu à u puntu.