Ryabchik Imperial - pianta è cura

U grouellu di a furore hè una pianta floricula bulbosa à quasi metru altu. Inflorescenzi inzuccarati, in parechji sfumezi, pareanu fabulosi è rosette di foglie stritti cumpldi a sensazione d'extravaganza. A pianta, cresce u grouellu di l'imperatore è a cura di questu ci hè bisognu di cunniscenza è di travagliu, postu chì questa fiorita hè piuttostu capricciosa, ma digià in prima primavera hè stata grazia aiutu cù maraviglii fiori è aroma brillanti. Cumu per plantà l'imperatore di a chile d'avanguardu, vi cunsiderà in stu articulu.

Landing

U biancu sò piantati lampadi d'avellana in a seconda mità d'aostu o prima settembre. Per fà pianta u grouse di l'impiccante imperiale, unu deve circundà chjamatu un sable, sunny, o almenu una penumbra. U territoriu deve esse fertili, ma a luce, cù un bon drenaje, postu chì l'accumulazione di umidità ponu dà a bumbura. Hè u superlativu di l'acqua chì hè spessu a risposta à a quistione per quessa chì a gallina d'avvelenata di l'imperiale ùn si sfumava. I fertilizazioni sò megliu d'utilizà orgànicu - humus, humus o turf.

Per pattà l'avutru grouse da i malatii, i lampi sò trattati cù una solu solu di permanganate di potassu prima di sante è speditu brutti cù ferrie fine - questu anu u bacteriu patogenu.

A piantazione di cipuzuni avellana da u grouse imperiale è a cura di elli pò piglià qualchì tempu. In u locu dispostu à una distanza di 25 centimetri di l'altri cavuleghji furmazioni: a so altezza duveranu trè volte di a dimensione di u focu. U bombe deve esse situatu in u burchju ùn hè micca "stannu", ma fordatu, è poi allughjatu da a sabbia, è solu dopu - cun chjuchevule chjuchemu, questu prutege a pianta da accumulazione di umidità. Finu à u clima fretu, u locu induve hè cultivatu u grouse di patevule hè aghjustatu di regula, si ùn ci hè micca piovana, perchè e i ghjovani roote ùn secenu micca, è per l'invernu, a terra sia chjucata da u folla o altre materiale.

Cura

Hè necessariu di aspittà l'aspettazione di l'grotta d'avanguardu all'età, quandu u primu bugrinu di primavera si appare. Prima di tuttu, rinfurzà currettamente u materiale chì prutege u bombe per l'inguernu: i pianti ghjovani esigenu assai suli, ma ancu e chile finu à -5 ùn sò più scarsi. U sughjettu sottu à e piante hè megliu micca di tuccallu: anche u sughjettu di l'attuali, i lampadiei cresce in modu chì e radici pò esse à a so superficie. Quandu l'ultima fridda hè stata passata, l'avanguàrdati si deve esse alimentati cun una cumulazione:

Sta mischju hè distribuitu nantu à a superficia entera di l'aria cù una strata di circa trè centimetri. U vestitu foliar hè megliu micca di utilizà: i cashi averebbi sò assai sensittivi è ponu esse manciatu. In u principiu, aghjunghjenu i fertilizatori di potassa, per esempiu, u sulfate di potasio (1 culletta per 1 sq M.), In più, serà utile chjardu a frasca di legno - hè un fertilizante universale chì cuntene assai elementi traccia. Perchè chì u sughjettu ùn hè micca siccatu, deve devenu coperto cù torba o humus. Se ùn ci sò micca spite, i flori saranu acqui, e raffi tendani ùn seteranu a seca, ma l'acqua stagnante per elli hè disastru, per questu hè impurtante ùn mancassi.

Dopu à a fine di u fiore, avemu novu appricà i fertilizatori - superfosfatu è sulfate di potasio, perchè l'avutru grouse forma bonificati sani per l'annu dopu. U trasplante di u grouse di pappà di l'imperiale pò esse fatta solu dopu chì tuttu u follatu accumincia a muriri - questu hè digià in u ghjugnu.

Riproduzione

A ripruppalità di u grouse di ghjinusa hè fatta cù bulbe. Tutti i dui anni dopu à a fine di u grouse di furore ci anu esse scupertu per furnisce u fertilizante in a terra è desassembramentu i bulbe. Oghje chjucu o à gustu à l'apparenza i lampi sò megliu tirà, ma forte è sana à a fini di l'estiu, pudete torna à pona, è a prussima primavera ti piace à voi cù belli fiori.