Japanese cherry

In mità di marzu, assai turisteri vanu à u Giappuni per vede u fiorente di i frutti. Florimentu simultanu di un grande numaru d'arburi, chì e so fiori sò tutti l'ombra di rosa, sò una vista fascinante. A Season d'admirazione di sakura dura finu à a fine di maghju, cum'è ogni varietà scorri in u so tempu.

Ma ùn tutti ùn pò passeghjanu à u Giappone, ma tutti pò poniate un pezzu in u so giardinu - una cirera giappunisa, chjamata semplice cirasa, postu chì hà dui fiori rosati. Chì qualcosa di esse esistia è cumu per plantà l'arbre, avemu dicu in stu articulu.


Varietà di cilieghi in Japanese

Sottu à u nome coltante di sakura, queste varietà cherry chì pruduceranu frutti sò intesu, è sò bè ​​dicurativi, postu chì sò stati boni fiori bianchi o rosa. Èranu crescritti principamente in varietà di l'Asia Orientale, per cruciammi cù e europei. A maiò parte di e ciriveu ghjuchi appiicati fora di e so tribunale sò pertendu à a serrate o spezie finamente serra. I Varieti cumunu di variità di u fiori hè Kiku Shidare, Kanzan, Sargent, Amonogawa, Satonisiki, Nani, Shiro-fugen, Shiritae è Tai Haku.

Un veru cherry giappunisa hè Gumi ("natsu-gumi"). Ùn hè micca un arbre, ma un arbusto chì righjunghji 1,5 metri. Iddu, cum'è tutti l'altri rappresentanti di a cirera ghjuridica, bellissima fiori in rosa, ma i so baga sò assai sfarenti di l'altri. Sò petite foglie rosso coperto cù biancu. U so gustu s'assumiglia una mistura di uva, manzili, pasti è ciliegie. Sti boli sò assai ricchi di vitamini, aminòcids è altre elementi traccia necessarii per l'omu. Sò usati micca solu per l'alimentariu, ma ancu per fà u vinu.

U locu di u giardinu di cecciu japunesi

Se vulete chì u circondu japonesu fanu benu, tandu avete da attribuisce un locu assicuratu per questu, induve ùn sarà micca stagnation d'acqua. Hè megliu di esserà guasi nantu à i muntagni (munti o pendide occidentali), allura l'arburolu riceve un bonu ammontu d'aria, è l'umidità si lasciarà. Hè bisognu di prutezzione di u ventu, chì pò esse qualità capruzzione o altru arbre. I vegetali sò stati situati à una distanza di 1,5-2 metri.

Quandu sceglie un locu, avete dete attenitu à a qualità di a tarra. Perce u circonu luminoso hè più adattatu à u lettuu o livellu mediusu lucali cun una neutruita (o vicinu à sta indicazione) acidezza.