A dieta di Hollywood

A dieta di u Hollywood hè abbastanza stretta, ma, invece, un sistema di alimentariu è populari. A fama, però, cum'è u nome, era purtatu da a dieta, ma da a ghjente chì hà dicisu di usà. Allora, a dieta di i stili di i cinti stelle hà permessu à purtà u pesu Catherine Zeta-Jones, Renee Zellweger è ancu ricunnisciuta a bellezza Nicole Kidman.

A scrittura di a dieta di i stelle di Hollywood

A dieta di i stiddi hè assai stretta, è ci sò assai restrizioni: anu sempre, e stelle necessitevanu sempre belli è ùn anu micca l'oppurtunità di pusà nantu à i dieti durante sei mesi. Ma dopu à 14 ghjorni, vi vede un risultatu favuritu! Tutti quelli chì anu vistu a maraviglia di u filmu "The Bridget Jones Diary" ricorda u caratteru principale - l'ombra bassine, ghjucatu di René Zelverger. L'attrìccia era duverà 12 kilogrammi per esse adattati per stu rolu! Hè sti limitazioni stritti chì aghjuntamente aiutò à Rene per venite à fà - prima è dopu a dieta di e stelle chì pare pare dui dui ghjente!

A megliu di dietu di l'astri require adurà - in prima tutte ciò chì manghjarete, ùn pare micca micca troppu savore. Sò per quessa, piglià vitamini, perchè u corpu ùn speria micca di a mancanza di sustanzi necessarii.

A dieta di u Hollywood: u menù

A menzione di a dieta di Hollywood hè custituita da una settimana - durante a seconda settimana duvete bisognu di passà da ellu da novu da principiu à fine. Ùn si scurdate - l'esmorzar hè u stessu - o mancanza di u colazione, o a mezza pompelmo è u tè verde!

Duoppu sette ghjorni, quale avete da gastru nantu à una dieta, perchè da 7 à 10 kilogrami. Hè impurtante de nutà chì, cù unaccustomezza, pudete sentinu debilità. Per evitari un tali un sintimu sfavore, manca bè bè d'acqua - circa 8 vetri à ghjornu. Pigliate à l'acqua, fate à voi per beviere, anche a sedazione - è u vostru benessivu sarà nantu à a so cima!