Decoupage di u fretru cù e so mani

A fria frigoristica pertenece à u tipu di l'apparizione di i casamenti, chì travaglia bè boni boni per un bellu tempo, è quarchi volta speranza u so aspettu. E, sapete chì cù un pocu effort è imaginazione, ùn pò micca solu esse aghjurnatu, ma ancu hà fattu un veru decore di a vostra cucina? Cusì, se decide di decorate a frigorifera cù e vostre propriu mani, tandu avemu l'avvezza à décorà in a tecnica di decoupage .

Cumu possu fà una decoupage sur la neveira?

Decoupage hè a dicurazioni di parechji ogetti cù l'aiutu di motivi di carta stampata. In quantu à a frigoristica, a so decoupage pò esse aghjustata cù u wallpaper, belli sirvigghi di multi-strata, caprini di ghjurnale o di repertorii, è ancu un carta stinzata ordine nantu à quale l'ornamentu chì ti piace hè stampatu. Da quì sopra, per ottene una superficie liscia, u muru di u frettu hè tutta di diversi toli di lacatura acrilica.

Decoupage d'un frettu cù servitù - una classa maestra

Avemu bisognu:

Curà di travagliu:

  1. Sugginatu l'attrachjata da u napulinu è sipara a capa superiore.
    À i nostri raposi ùn anu micca vede monotunariu, cù alcune pudete scumpressate una o dui fogli, uni pochi di racina nantu à i fruntieri o da quì sottu.
  2. In anticipazione, pensate nantu à a lucazione di tutti l'elementi in a stampa generale è si passanu à i so tagghji. Per fà queste, diluisce a PVA di l'acqua è cù un capellu so appiccicà direttamente nantu à u pilone, trasfirendu da a punta di u disegnu à u centru.
  3. Quandu tutti i mannelli sò stati culpiti cù un lapis, debite deve una vince di cunnessione è "antenna". Allora u ramu hè pintatu cù a pintura acrilica marrone, è l'"antenna" hè verde. Per fà chì u disegnu vi pare più naturali, hè cunsigliu d'utilizà parechje sfarente di culori per a formate a mezza schradda è ponu più prestu. U pittatu biancu impone glare nantu à a uva.
  4. Dopu chì tuttu u travagliu hè asciuttu sanu, u frettu ùn deve esse coperto cù lacatu acrilico in dui tappe. È avà u nostru novu refrigeratore hè prestu!