Calzature per spassighjate

Oghje, più di più è persone cunghjindendu chì a vita hè un muvimentu, sò assuciati à i tour di caminari. Hè assai impurtante di sceglie i scarpi boni, perchè hè una cosa - per caminari nantu à l'asfaltu, è altrimenti - caminata per terra, muntagna o neve. Ma prima di andà in u mantellu, ci vole à decisu chì viaghju site.

  1. Un passaghju di un ghjornu in a staghje nantu à un terrenu livellu, un boscu o nantu à i stradori muntosi più boni. Per questa campagghia, i scarpi deve esse elettu lighjeru, forte, ventilatu, avè bona aderenza à u tarrenu: zapatoli o sandali turisti. In sandali, a cima hè fatta di un cinturinu durable, è a sola dura hè furnita cun una rota. A Sneakers prupietenu i petti in una camicia megliu incù sandali. Questi sò assai adattati per i viaghji di acqua, induve altre calzarii impermeable sò inutile.
  2. A caminata dura più di trè ghjorni in a staghje nantu à terrenu brutale. Serà a più piacevule à e stivali bassini cù una perna superiure sottu à u tobus. A sola rígida è elastica scaricà a vittura in l'ascent e l'ascenzione.
  3. Una cammara di parechje persone in ogni mumentu di l'annu, u terrenu hè cumplicatu, cù muntagghi piccati è sfidi. U calzature per l'alza hè cumposta cù u quatru di u pezzu di coghju, chì li face rende è bè riparazione di a perra. Un amortiguador di scundiscitu hè inseritu à a sola. A volte, per una rigidità più grande, un repertoriu di pratiche di plastica o di peddi sani inseriti in u sole di calza.
  4. Scenicate in montagna, scalendu è scalciate à bassa temperature. U calzate per a treccia in e muntagne pò esse assai difesi. À i scarpi di l'alpinismu, i petti è l'osciuta deve esse cumpletu. I pate metalliche o ancu pads di lignu sò inseriti in a sola. A cima di i scarpi sò fattu di coghju tutale o di plastica. Cum'è questi calziusi per i so scarpi, diversi mudelli muderni sò utilizati per l'altene di invierno.

Sceglite i scarpi per un viaghju di treccia assai cun cura, è da turnà in casa solu cù boni imprese è ricordi.