Chì ùn pò esse esse espunutu da Grecia?

A Sunny Greece hè un locu ideale per rilassate. Un mare aggradèvule è e praforos unspoilt, interessanti monumentu storicu è olivine atraianu assai turisti à a patria d'Homer. È ogni ghjornu vole di ricurdà per stà in queste paesi biaccione per purtà a casa un souvenir o un rigalu memorable. Dopu tuttu, "ci hè tuttu in Grecia", cumu si dì in una vera bumma. In ogni modu, certi restrizioni per l'exportazione di certi beni da Grecia. Cusì, chì ùn pò esse esse espunutu da Grecia?

Chì hè pruibitu per esporà di Grecia?

Se pò purtà à liberà à Grèvi micca più di 10 mila euros, dopu per l'eserciziu di munita di u paese ùn ci hè nisuna restrizioni.

In i reguli aduani per a sguassà l'equipaghje da a Grecia, ci hè l'unica impositu ufficiali stretta di l'esporzioni di antichi, è dinò di i sculture antichi nantu à e scuperti archeologi. Inoltre, l'uggetti inseriti nantu à u fondu di mare sò pruibiti à esportanu da a Grecia. Se sti cosi sò truvati in i bagagli di una persona chì abbandunà u paese, cusì tutti seranu cunfiscati necessariamente, è u viulintore pò esse ancu culpablemente criminale. Ma e copii di diversi travaglii antichi ùn ponu esse fora. Se cumpresi fur, prudutti di ghjuvelli o ghjuvelli in Grecia, ùn anu micca da piglià un verificatu in a tenda, chì deve esse presentatu à u cunfini.

Ùn ci hè micca altri restrizioni à l'esporatu di prudutti o di altre merchenzie da a Grecia. In ogni casu, ùn pudete micca fà tuttu ciò chì in u vostru paese. Per esempiu, in i reguli aduani di parechji paesi hè pruibitu di impurtà l'alcool in quantità più grande di ciò chì hè stipulatu. Cusì vaghjime chì vi pò piglià u vinu di Grecia, u cunnessu Metaxa è ancu l'oliu d'oliu pudendu, è à l'intrada di u vostru paisu tuttu ponu esse cunfiscatu da voi. Per impidiscia di sta succorsu, dumandate à a cumpagnia di trasportu aereatu in avere prima si avianu qualchì pruibitu o restrizioni à u trasportu in bagaglii di sustanzi naturali.

Ma in u bagagliu in u bagagliu u liquidu in u pianu ùn hè micca permessu in nisun locu. Allura quì à qualchissia cum'è furtunatu: quandu vi turnate in casa pudete passà per u corridorale veru, è ùn micca mancu esaminà a vostra bagagli.