Sacchetti per i zitelli

Un saccu hè micca solu un attellu stylicu, ma ancu un veru helper in parechni situazioni! Bè lampadi per i zitelli pudete cuntà assai di u so patrone: u stilu di vistimentu, a presenza di u gustu è ancu u caratteru. Vince in modu rispunsevule per a scelta di questa maraviglia.

Comu sceglie?

Puderia prima di primu di tuttu in u materiale, in seguitu nantu à u stile è u culore. Sicondu u destinazione, i sacchetti sò tradiziunali dividuti in dui categurie: confortable è spaziu per ogni ghjornu è "special" per a sera. Cosa cura chì u vostru borsu ùn hè micca fattu di cuciurità di u prezzu, dermatitis di palletie o vernice. Per a vita quotidiana, a praticità di un saccu di moda per i zitelli hè impurtante! Serà diputatu si, dopu avè salvatu, avè qualchissimu pruduttu di qualità è in u ghjornu dopu in trasportu o nantu à a vostra robba purta o scarrà l'esternu di a nova borsa. Agree, camminate da a strada è ùn teme micca toccu toccu - ùn hè micca ancu una scelta.

I praticati sò spessu acquistu di una schiaviglie per u ghjornu di ogni ghjornu. Per una ragazza, un saccu di bastetta hè una cosa útil chì ùn pò micca esse trascuratatu. Spicciamenti issa chì hè in u piccu di a pupulazione! Oghje o simpricimenti decorate cù e so proprietà mani sò assai apprezzati. Ricurdativi di a cundizione obligatoriu: a bag-backpack deve esse uriginali.

Per quelli chì prifiriscinu l' estilu classicu , u saccu nantu à a strapa si dettu. Paga attente à a correa di u saccu è u manicu. Sfurtunatamente, ora ci sò assai imitazioni, chì sò sbagliati per gravità. A catena hè bella per una small schietta, ma micca per una grande. In modu, tali mudeli ùn solu micca cumplementari l'attrachju di a sera, ma ancu diventanu in a righjunghjia à a vita quotidiana.

Un unicu aiutu insustituble per i zitelli sò i sacchetti nantu à l'spalla. Pò esse u pelle è tela, tranquillu è chjude. Per esempiu, l'ornamenti brillanti facenu un such handbag assai stylish.

Per i chjovi, i sacchetti sporti sò grandi. U primu, sò lucali è, in segundu, per rimpiazzà capunanzu cusì un saccu, pudete andà cun ella solu per a furmazione è per caminari, ma ancu per a scola.

Questu hè in moda: