Uva per l'ameglie

Durante a lattazioni attiva, i matri sò furzati à seguità un certu tipu di dieta. Questu hè dovutu à u fattu chì i cumpunenti di i prudutti di u pruduttu intrinu in u latte maternelle è pò causà una reazione allergià in u zitellu. Hè per quessa chì spessu ghjovani oghje si sfrancamenu sese possi bisognu di ravioli bianchi (neri), è si non, perchè micca. Intendemu di cumprenderà sta situazione, spieghendu in dettualisazione annantu à i bacca, i so pruprietà ùtule, e règule di usu.

Ciò chì hè utile per uva?

Ancu in tempi antichi, a raghja hè statu attivamente usata com'è una fonte di sustanziu utili per u corpu è un eccellenti restauratori di vitalità.

Se se specificamente ciò chì pò esse utile, da primu di tuttu ciò chì v'hà bisognu à guardà a so cumpusizioni. Cusì, a raghju cuntene:

Ci hè molte di vitamini, trà elli A, B, E, R, K è, di sicuru, l'acidu ascorbic.

L'acidu folgettu cuntenutu à i prublemi di hematopoesi, a vitamina K - porta una parti diretta in a regulazione di u sistema di coagulanti di u sangue. A vitamina P hè capacitu per nurmalizà a pressione di sangue è rinfurzà i mura di i vini.

Hè uvizzi permettenu durante u travagliu?

Quandu risposta à sta categuria di quistione, i medichi ghjunti de primura di chjama l'attenzione di a mamma per ella à l'età di i so migghiori. Se u zitellu ùn hè micca micca 3 mesi, da quì da u usu di a raghja deve esse descarta. Inutili, un altu risicu di sviluppà una reazione allergique.

Per cumincià lentamente hè questu berry pò esse quandu u zitellu remplassi 4 mesi. In questu casu, per a prima volta, bè da piglià u zuccaru di parechje frutti, dopu à u colazione, è observe in tuttu u ghjornu per a reazione di un cattivu organismu. In questi casi chì l'vermiculite, rashes, l'acne hè assenti, a mamma hà da pocu à aumentà a parte di e raghji.

Per separà, hè necessariu di parlà di a quantità. Allora, i medichi ùn ricerete micca alimentate 100 g per ghjornu (200 g à simana). Dognu stu fattu, manghjà di uvascu più di 2 volte in 7 ghjorni ùn hè micca rigulari.

In quantu à u culore di e bogi, a mamma hè liberata di sceglie l'ella, chì chjana: biancu, verde, nìvuru.

Ciò chì deve esse cunsideratu quandu anu u travagliu durante a lactation?

Da ellu stessu, i bacca ponu assai beneficu à u corpu, chì solu ricuperate dopu à u prigione. Cusì, uva, - un rimediu solu per l' anemia, l' insomnia, i disturbi di u fessago (stinata).

Tuttavia, vale di ricurdà chì, sutta certu cundizioni, pò causà danni.

Allora, in nisun casu ùn deve manghjà micca uva cù un latte, lavà cun kvass, acqua minerale, aghjunghje à i platti di carne. Questu pò pruvà à una intensificazione di i prucessi di fermentazioni, chì inevitabbile causà digestionu aghjustatu.

A particularità deve esse dada à l'scelta di uva. L'opzione ideali - hè propiu, cultivatu in l'area suburban. In quelli casi, a mamma si sarva salvatu di l'occasione di compra un bacca, trattatu cù sustanzi chimichi. Ùn cumprà micca di staghjoni, perchè quasi sempre e raghji sò trattati cun significa per un megliu di almacenamiento.

Prima di manghjà uva verde cù l'amegione attiva, una donna deverà dumandà à u duttore se puderia fà. A cosa hè chì no tutti sò permessi in principiu. Contraindications per u so usu pò include: