Nutrition durante l 'ambrati

Quandu un anu amatu, una mamma felice hà bisognu à vigilà dinò ciò chì manghja. Dopu tuttu, ogni sustegnu, utile o dannuu, chì sò cuntenuti in i prudutti, intrì u latti. Per quessa, l'issueu di nutrazione ghjustificata duranti a picciuttedda hè moltu relevante. Tutti ùn anu un fan di l'alimenta sana, ma se pensate à u to bè, ùn manghja micca qualcosa.

Perchè hè a mamma d'inverazione per bisogna u so menù?

Per assicurà chì a vostra dieta duranti l'amegà cumpreta cun i normi accettati, hè bisognu di capiscenu chì i prudutti inclusi nti devinu proporcionar:

  1. Satisfaction tutali di e bisogni fisiulogichi di a mamma d'inzignante in nutrijenti valeriosi è utili è energie.
  2. A riescita di cumpunimenti supplementarii di vitamini è elementi traccia, è ancu di u ricustruzione di a riserva energètica, chì assicura a produzzione di latti cun u più granu nutrizionale in quantità suffine.

Se u zitellu hè propensu à cèricu, splenzio e allaccii, a menzione ùn teme di i platti chì cuntenenu allergens è l'alimentari chì cuntenenu sustanzi chì anghjulanu a mucosa gastrointestinali. Perchè, in stu casu, a nutrimentu di una donna duranti a piccula alloghju implica u rejetu di:

In casu, si avete pruvatu una piccula quantità di i prudutti supratuttu è u zitellu ùn hà micca avè una reazione negativa, ponu esse introdussi gradualmentamente in a dieta di a mamma durante a piccula.

Quante hè necessariu per fà u menù, se pensendu u zitellu?

Ùn pienchite micca chì, si un zitellu nasciu, vi manghjate micca pane è furmagliu piccatu. Se a foglia si senti bè, spoile in such deliciousness as:

Inoltre, sicondu i raccordji di specializatori, a nutrizione di a matri in a so alleanza hè impensable senza bè di bevande: frutti di frutta è compoti di parechji frutti è frutti secchi, tè di camomile o linden, brou di rosula silvetta, tè verde - ùn limitate micca à u so usu.

Nutizzia di a mamma durante a picciuttedda, pinta di u mesi

In i primi deci ghjorni da a nascita, avete da esse attentu à i vostri delvine prediletti è seguite una dieta stretta . À questu tempu, u novu veni solu s'adattie à a vita fora di u corpu di a mamma, perchè i medichi ci ricinuete u regnu dieteticu siguenti à a caccia:

  1. Per u colazione è di a cena, ci hè u farinaghju, u triacca, corn o trigo.
  2. A lassata, limite à a zuppa di sopa cun una fetta di carne maglia.
  3. Pudete staghjone l'alimentariu cù vegetale greche o mantra (micca più di 15 g per ghjornu).
  4. Bè dighjunu cum'è un putu pura ilmau, compota o tè débil.

Uni di simani dopu l'apparizione di migghiuri, hè digià permissibile di manghjà a patata cociutu, o pane grisese o di farina, latte à levitu di latti, legumi stufati, steamed o baked (coliflor, bruni, zucchinie, cipolla, zucchini, zappagine).

Da 3 mesi, aghjunghje platti cum'è frutti è ligumi di stagione primu, borsch pugna cù un minimum contente di tomate, carne, baccardi e sour cream, no sour cream (non fatter than 15%). Dopu avè alcuni u babbu per 6 mesi, prova à pruvà marocchini, alli è legumi.