Café "Violets"


Café "Violets" - a famosa fita di Buenos Aires , unu di i più antichi restaurantes di a cità. Hè cresce chì hè in u cafe "Violeta" chì pudete pruvà u megliu cafè è di a castagna in a capitale. Ma i visitori sò attrati micca solu per questu, ma ancu per l'atmosfera unica di a cafè di u fini di u seculu - u primu seculu XX.

Chì ghjè interessante nantu à u locu d'interessu?

U cafe prumesse i primi visitori in u 1884. Avà hè u tipu chì hà acquistatu dopu a prima ricustruzzione, realizata in u 1920. Dopu questu, u cafe travagliatu bè à u 1998. Quandu fù addivintatu ch'eddu avia bisognu di reparazione urientale, i soldi ùn hè statu attribuita per questu, è a cafe era chjesa. In u 2001, una ricustruzzione grande hè stata fatta, chì era finanzata da a cumuna di a cità. I culonnii, u tettu fù restituutu, a facciata hè stata restaurada, dopu chì l'istituzione ripigliò novu e porte per i visitori.

Café "Violets" in Buenos Aires, cum'è parechji altri, opera sottu a parazione di u cumuni è hè ufficiale da supportu da i programmi licinziati statali. Ancu veni usatu da l'urganizazioni pùblicu - per esempiu, l'anziani di May Square celebranu l'anniversarii di i so nabbri, chì eranu missing o abducted during the military dictatorship (di 1976 a 1983).

Interni di cafe

L'orgogliu di a cafe sò finestri vitrati brillannusi, u quale hà acquistatu com'è u risultatu di a ricustruzzione di u 1920. A so installazione hè stata diriggiuta sottu a guidazione di u mastru Antonio Estruch, chì hà guidatu u stessu travagliu in a custruzzione di u cafe "Tortoni", un altruimitu metropolitanu (hè cumpratu in u TOP-10 più belli in u mondu).

I porti d'ingressu vidinu sò una forma inusual. Cum'è un pianu annantu à u marbre Italianu. U mobili era urdinatu in Parigi. Tuttu chistu ha survigliatu à u ghjornu oghje è hè stata rifurmatu currettamente. Ritorna in generale rializate assai cunzentramentu à a prisirvazioni di l'aspettu esterni di u cafe è a so atmosfera. Forsi, l'unica alterazione seria hè a creazione di un vinu separatu per i persone per incapacitati.

Cume accurdà à a cafe?

Pudete pudè ghjunghje à a "Vialka" Cafè cù metro line A à l'estazione di Castro Barros, o à a linea B à l'estazione Medrano. Ci hè molti rotuli d'autobus: Nos. 5, 8, 19, 26, 86, 88, 103, 104, 105, 127, 128, 132, 146, 151, 160, 165, 168, 180. Comu pudete vede, hè pussibule da ogni parte di Buenos Aires. L'istituzione sò situatu dirittamenti à u cantu di l'Avenida Rivadavia è Avenida Medrano.