Giardinu botanicu (Buenos Aires)


In a capitale di l' Argentina, ci sò parechji parchi, a maiò parte di i quali sò situati in u distrittu di Palermu. U più interessante hè u giardinu botanicu (Jardin Botanico Carlos Thais de la Ciudad Autonoma di Buenos Aires).

Informazioni generale nantu à u park

Hè situatu in l'abbitanti di a cità - in Palermu. U so area hè chjuca è ugguali à 6,98 ettari. U territoriu di u parcu hè limitatu per trè strade (Avenida Las Heras, Avenida Santa Fe, Repubblica Arabe di Sìria) è a so forma s'assumiglia un triangulu.

U fundatore di u giardinu botanicu in Buenos Aires hè u designer di paesaggio francese Carlos Theis. Iddu, cù a so famiglia, si stalla in u territoriu di u parku attuale è in 1881 hà custruitu una estate chic in l'stil inglese. U custruitu, incidentale, hà surviviu à questu oghje, oghje ci hè l'amministrazione di l'istituzione.

Carlos Tice hè statu impiegatu à cultivà a cità sana è edifizii. A apertura di u giardinu botanique hè statu in 1898 u 7 settembre, è in u 1996 era statu dichjaratu un munumentu naziunale.

Descrizzione di u Giardinu Botanicu in Buenos Aires

U territoriu di u park hè divisu in trè zoni:

  1. Paisaggicu orientale . In questa parte di u parcu pudete vede i vegetali purtati da l'Asia (ginkgo), l'Oceania (casuarina, eucalyptus, acacia), l'Europa (avellana, quarchi) è l'Africa (palms, bracken ferries).
  2. Giardinu francese confusu. Stu territoriu hè decoratu in un modu simmettariu di u seculu XVII-XVIII. Eccu copie di e statu di Mercurie è di Venus.
  3. Giardinu Italianu. In quandu cultivà arburi, introduttu da u botanicu Rumanu Plinu u Cradeddu: laurel, chioppiu, cipressi. In questa parte di u parcu ci sò copie di sculture romain, per esempiu, un lupu chì nutra Romulus and Remus.

Un totalità di circa 5,500 spezie crescenu nantu à u territoriu di u Garden Botanicu in Buenos Aires, assai di quali sò in viulenza. Eccu alcuni rapprisintanti raru di a flora cum'è a seiba da u Brasil, sequoia da l'USA, etc. Quandu ogni àrbulu è boscu hè un segnu cù una descrizzione completa. I pianti sò speduti da sprayers, perch'elli anu un'ochji brillanti è freschi.

In u giardinu sò parechji indiziunale, 5 fieri, fontane è 33 opere, chì include monumenti, bustu è stati. Tra l'ultimi, si pò distingue una copia di bronzu d'Ernesto Biondi - "Saturnalia". Spicciatu assai populari trà i turisti hè u boscu di cactus è u ghjardinu di a farfalla.

In u territoriu di u giardinu botanicu hè un gran numaru di buttreghi induve puderete amparà è rilassate in l'ombra di l'arburi, respira l'aire frescu, senti à u cantu di l'uccelli.

Un fattu interessanti

L'amministrazione di l'istituzione furnisce alcuni per i persone, chì ghjèranu questi una numerosa numerosa. In prima, u parcu era abbitatu da animali disposti da e residenti lucali. Impiegati pruvate di moviri à l'altru locu, ma dopu li difunni di a natura cunzidiravanu sti azzioni inhumanis.

In u giardinu botanicu criatu tutti i cundizioni per i misgi. I prughjetti di u vuluntariu quellu chì face, trattà, vaccinate, steriliate è di furnisce l'animali, è ancu aspittà per i patroni novi.

Cume accade à u giardinu botanicu?

Pudete truvà in Palermu da Buenos Aires in car via Av. Gral. Las Heras o Av. Callao è Av. Gral. Las Heras (u tempu di viaghju hè circa 13 minuti) o in busu.

U territoriu di u Giardinu Botanicu in Buenos Aires hè chjaru è cunfortu. Quì ùn pudete micca solu cunnosce acquaghjule cù parechji pianti, ma ancu avete un bon restu, facenu maraviglii è ancu cumprà una petite. Domenici vicinu à u parcu spessu prumesse concerti. Ci hè ancu internet gratis.